בארץ

מועמד הליכוד מת? המהלך המלוכלך נחשף: "נחצה קו אדום"

תושבי עפולה גילו לתדהמתם מודעת אבל מזויפת על שמו של המועמד לראשות העיר מטעם הליכוד, שלמה מליחי. רבים חשבו שמדובר באמת לאמיתה, הספידו אותו וביכו את מותו ברשתות החברתיות. אלא שעד מהרה התברר כי מדובר בהפצה שקרית, ככל הנראה של גורמים פוליטיים: "דרך רעה, לא אנושית וטיפשית"
מערכת ice |  1
בחירות לראש הרשות המקומית (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אלפים מתושבי העיר עפולה קיבלו אתמול (רביעי) עם בוקר, סמוך לשעה 8:30, הודעה בדבר פטירתו הפתאומית של המועמד לראשות העירייה שלמה מליחי. אלא שמליחי חי וקיים, וההודעה היא לא אחרת מפייק ניוז שהופץ במסגרת אחד המהלכים הפוליטיים המלוכלכים שידעה אי פעם השלטון המוניציפלי. 
לצד ההודעה שהופצה, נשלחה גם "מודעת אבל" בשם המשפחה. עם קבלת ההודעה הקשה, הגיבו בתדהמה רבים מחברי הקבוצות השונות בעיר ובליכוד, והביעו את כאבם בעקבות הבשורה הקשה שאין לה שחר. רבים נפרדו בהודעות ופוסטים מהפוליטיקאי הוותיק ביותר של העיר עפולה.
 
במקביל, המומים מההודעה, ניסו משפחתו, חבריו וצוות הליכוד בעיר ליצור קשר עם מליחי ועם ראש סניף הליכוד, ללא הצלחה. אז, לאחר כשעה וחצי, הגיעה הבשורה גם אל שלמה מליחי עצמו, אשר היה כל העת בסדרת פגישות לקידום תוכנית הגנה מורחבת לעיר בכנסת ישראל.
 
עם קבלת הבשורה הקשה על מותו ממשפחתו הוציא שלמה מליחי הודעה בקבוצות הוואטסאפ ההמומות "אני חי" וכי ההודעה על מותו הייתה מוקדמת מדי. ממטה שלמה מליחי והליכוד נמסר ל-mynet העמק: "נחצה היום קו אדום. גם בבחירות המלוכלכות אליהן אנו רגילים בעיר עפולה, 'להודיע' על מותו של אדם בניסיון לצמצם את כמות תומכיו זו דרך רעה, לא אנושית וטיפשית שרק תחזק אותנו יותר. עוד יותר כואב לדעת שהודעה זו נשלחה ביום בו מדינת ישראל קוברת חללים רבים. אירוע זה רק ממחיש כמה חשוב לשנות את המציאות הפוליטית בעפולה ולנקות אותה מטעויות העבר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עפולה איפה זה? החור בקצה הסרגל? (ל"ת)
    ברוך כהן 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור