משפט

דרמה ברשת: האם עינב בובליל העתיקה ונתפסה על חם? זו תגובתה

עינב בובליל העלתה תמונות של מותגי ביוטי לצורך קידום העסק שלה, אלא שעוקבים חדי עין זיהו כי מדובר בתמונות של המותג של סלינה גומז. בובליל, שהסירה מיד את התמונות, טענה: "אני רואה זאת בחומרה"
מערכת ice | 
עינב בובליל (צילום אינסטגרם)
עינב בובליל, יוצאת "האח הגדול" ואושיית הרשת, מפרסמת בחשבון האינסטגרם שלה כמו רוב המשפיעניות בישראל תוכן ממומן, במסגרתו היא מוכרת מוצרים של חברות אופנה וכדומה, כמו גם את העסק הפרטי שלה.
אלא שהיום (חמישי) נחשפה פאדיחה גדולה של בובליל, כאשר על פי פרסום של "ערב טוב עם גיא פינס", בובליל העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונות של מותג איפור, אלא שעוקבים חדי עין הבחינו כי מדובר בהעתקה, וכי היא משתמשת בתמונות של מותג האיפור של סלינה גומז "רייר ביוטי", זאת לצורך קידום העסק שלה.
מי ששמה לב לנושא היא עורכת הדין רחל זילברפרג, שמתמחה בקניין רוחני, שהצביעה על הדמיון בין אריזות המוצרים שלה לבין אלה של גומז. לטענתה, התמונות המקורויות עברו עיצוב מחדש כך שיראה כאילו מדובר בתמונות שצולמו במיחד עבור בובליל. לאחר שפרסמה זאת, בוביל מחקה את הסטורי.
 
וכתבה כך: "לפחות 4 מהתמונות בקולאז' (של בובליל) נלקחו כנראה מחברות מתחרות (אייר ביוטי של סלינה גומז ועוד חברה בשם "סאיי"). בלי רישיון מתאים, שלוש מהתמונות הן תמונות של מוצרים ומהוות הפרה של זכויות יוצרים, מצג שווא ותחרות בלתי הוגנת, לתמונה הרביעית מתווספת גם הפרה פוטנציאלית של זכות הפרטיות שכן נלקחה תמונה של דוגמנית שספק אם הסכימה להיות משויכת עם המותג של המשפיענית המקומית".

מתוך האינסטגרם של עורכת הדין רחל זילברפרג - fashion_by_law_
עינב בובליל הגיבה על הידיעה וטענה: "צוות הסושיאל שניהל את העמוד בחר להשתמש בתמונות האלו ללא ידעתי. ברגע שגיליתי את זה ביקשתי למחוק וכמובן אני רואה את זה בחומרה".
כזכור, המשפיענית החזקה אינה צריכה, לכאורה, "להעתיק" ממוצרים אחרים, לאור היותה אחת המשפיעניות החזקות בישראל שמגלגלת מיליוני שקלים בשנה, כך על פי תחקיר שנערך בערב טוב עם גיא פינס. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה