משפט

בעל חנות תכשיטים העלים מס בגובה של למעלה ממיליון שקל, מה העונש שקיבל?

רוברט קוסשוילי, בעל חנות תכשיטים בתל אביב נעצר בחשד להעלמת הכנסות בסכום של מעל מיליון: הכנסותיו מכרטיס אשראי בלבד עמדו על 1.4 מיליון שקל אולם הוא דיווח שהמחזור שלו 300 אלף שקל
אביחי דלאל | 
בית משפט השלום תל אביב-יפו (צילום Magma Images)
רוברט קוסשוילי, בעל חנות תכשיטים בתל אביב-יפו נעצר ביום חמישי האחרון לאחר שבמסגרת מבצע ארצי של רשות המסים ובו גילו על עבירות מס חמורות בגובה של למעלה ממיליון שקל. בית המשפט השלום בתל אביב-יפו והשופט אור ממון אישר את שיחרורו בתנאים מגבילים.
כאמור, המבצע הארצי של רשות המסים גילה כי קוסשוילי דיווח פחות מהכנסותיו בכרטיסי אשראי. מחקירת רשות המסים עולה כי החנות נפתחה בשנת 2017 ובמע"מ מוכרת כעוסק פטור. בחשבון של קוסשוילי הוכנסו תקבולים בסך של 1.4 מיליון שקל ואילו דווחו הכנסות בסך 300 אלף שקל בלבד. עוד עולה כי קוסשוילי מנהל פנקסים כפולים. 
בחקירה של פקיד שומה חקירות מרכז של רשות המסים נכתב כי קוסשוילי חשוד בעבירות של העלמת הכנסות בסכום כולל הנאמד במאות אלפי שקלים, עבירות שבוצעו במזיד, בערמה ובתחבולה.
קוסשוילי שוחרר בערבות ובתנאים מגבילים לאחר שהתחייב לשלם ערבות עצמית בסך של 300 אלף שקל, ערבות צד ג' על סך 250 אלף שקל, הפקדה במזומן או צ'ק בנקאי בעלות של 40 אלף שקל. צו עיכוב יציאה מהארץ ל-180 ימים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה