משפט

נתניהו יתבע את גליקמן ופלג בחצי מיליון שקל: "המקור זה הפרקליטות"

יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו מאיים לתבוע את כתבי המשפט אביעד גליקמן וגיא פלג יחד עם ערוצים 11,12 ו-13. נתניהו: "הם פרסמו פרסום שקרי וכלל לא פנו קודם לכן לקבלת את תגובתנו". חדשות 13: "תגובת משפחת נתניהו  שודרה במהדורה"
אביחי דלאל |  6
בנימין נתניהו ראש הממשלה (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו מבטיח לתבוע עוד היום (חמישי) את כתבי המשפט של N12 וחדשות 13 גיא פלג ואביעד גליקמן יחד עם הערוצים כאן 11, קשת 12 ורשת 13. 
 
כשעה לאחר הפרסום של גיא פלג במהדורת חדשות 12, לפיו הזוג נתניהו התקין לכאורה ג'קוזי בעלות של 50 אלף שקל בבית המשפחה הפרטי בקיסריה על חשבון כספי מדינה. נתניהו והליכוד יצאו במתקפה קטלנית נגד התקשורת. 
נתניהו הבטיח להגיש תביעה באמצעות עורך דינו יוסי כהן ותקף בין היתר את הפרקליטות: "עוד הערב יגיש מטעמי עו״ד יוסי כהן מכתבי תביעה על הוצאת לשון הרע ודיבה נגד הערוצים 12, 13 ו-11, והכתבים גיא פלג ואביעד גליקמן, בסכום כולל של 500,000 שקל. הם פרסמו פרסום שקרי וכלל לא פנו קודם לכן לקבלת את תגובתנו. לא נתפלא אם מקור הפרסום של שקר הוא הפרקליטות שמנסה לשווא להסיט את תשומת הלב מהקריסה הדרמטית של התיקים התפורים נגדי בבית המשפט".

מוקדם יותר נתניהו הגיב: "לא יאומן. ערוץ 12, ערוץ התעמולה של השלטון, לא מפסיק לרגע לרדוף את האופוזיציה. הערב הם פתחו את המהדורה בפייק ניוז מוחלט וטענו שמתנהלת כביכול חקירה על התקנת ג׳קוזי על חשבון המדינה בבית משפחת נתניהו בקיסריה. רק מה? מאז שהזוג נתניהו קנו את ביתם בקיסריה לפני כ-20 שנה לא הותקן בו שום ג׳קוזי ומובן מאליו שהמדינה לא השקיעה אפילו אגורה בדבר שלא קיים".

עוד הוסיף: "האם פרסום השקר הזה נועד להסתיר את המיליונים הרבים שמושקעים בימים אלה מכספם של אזרחי ישראל בבתיהם הפרטיים של בנט, גנץ ולפיד, במכפלות עצומות, לעומת עלויות סידורי הביטחון בבית רה״מ לשעבר בקיסריה? כרגיל, ערוץ התעמולה לא ביקש אפילו תגובה טרם הפרסום השקרי. נשמח להגיש תביעות ענק נגד ערוץ 12 וגיא פלג על פרסום השקר הבוטה הזה. מאז שהזוג נתניהו קנה את ביתו בקיסריה לפני כ-20 שנה, לא הותקן בו שום ג'קוזי, ומובן מאליו שהמדינה לא השקיעה אפילו אגורה במשהו שלא הותקן, זהו שקר מוחלט. אין גבול לפייק ניוז ולשקרים".

בחברת החדשות וכאן חדשו בחרו שלא להגיב, מחדשות 13 נמסר ל-ice: "בהמשך לבדיקת משטרה שנפתחה בעניין, דיווחנו הערב על בדיקה משטרתית בפרשת הג'קוזי והמעון בקיסריה של בני הזוג נתניהו. תגובת משפחת נתניהו שודרה במהדורה.".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    כול הכבוד לפגוע להם באוכל של הילדים ! (ל"ת)
    אסף 07/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 5.
    גועל התקשורת והשמאל. צריך ימין חזק (ל"ת)
    דניאל נ 07/2021/02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 4.
    אין גבול לשקרים הגליקמניים,הברוך קראים והפלגים.אין גבול (ל"ת)
    שופרות הפרקליטות 07/2021/02
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 3.
    זה דבר שאפשר לבדוק בקלות: שודרה תגובה או לא שודרה???
    סער 07/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    .
    סגור
  • 2.
    חוק
    נצמד לעובדות 07/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לאדון גיא פלג שמבין כלכך בחוק אחדד לך משהו בנוגע לתביעות אזרחיות מסוג הוצאת דיבה ולשון רע. אז גם אם לצורך הנקודה תוכיח שנפתחה חקירה (ואתה לא) אין זה הופך את עניין הפרסום ללגיטימי כפי שמסתמן קו ההגנה שלך ושל ערוץ 12. אם יאשימו פלוני ברצח ואתה תפרסם ותטען את זה טוב שימוש בשיח אישי והעברת ביקורת על רוה"מ לשעבר. ההפךך הוא הנכון לא ארחיב רק אומר ברור לכל מאן דבעי אתה וחדשות 12 חשופים משפטית ואם תתבעו- תפסידו יחדיו. לא ארחיב אבל אתם צריכים לעסוק בעבודה עיתונאית ולא גיא פינס ואם כן תשימו הודעה לפני המהדורה שאין לראות באמור לעיל "חדשות" העוסקים במציאות
    סגור
  • 1.
    חוק
    נצמד לעובדות 07/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לאדון גיא פלג שמבין כלכך בחוק אחדד לך משהו בנוגע לתביעות אזרחיות מסוג הוצאת דיבה ולשון רע. אז גם אם לצורך הנקודה תוכיח שנפתחה חקירה (ואתה לא) אין זה הופך את עניין הפרסום ללגיטימי כפי שמסתמן קו ההגנה שלך ושל ערוץ 12. אם יאשימו פלוני ברצח ואתה תפרסםותטען את זה טוב שימוש בשיח אישי והעברת ביקורת על רוה"מ לשעבר. ההפךך הוא הנכון לא ארחיב רק אומר ברור לכל מען דבעי אתה וחדשות 12 חשופים משפטית ואם תתבעו- תפסידו יחדיו. לא ארחיב אבל אתם צריכים לעסוק בעבודה עיתונאית ולא גיא פינס ואם כן תשימו הודעה לפני המהדורה שאין לראות באמור לעיל "חדשות" העוסקים במציאות
    סגור