משפט

זדורוב חוזר הביתה: "מקווים שידחה ערר הפרקליטות שרודפת אותו"

המחוזי הכריע כי רומן זדורוב מי שהורשע ברצח הילדה תאיר ראדה ב-2006 ויושב כבר 15  שנה בכלא יצא למעצר בית. עורך דינו של זדורוב: "נושא כעת את עיני מעלה אל בהמ"ש העליון. זאת בתקווה שידחה את ערר הפרקליטות, המיטיב לבטא את רדיפתה את רומן"
אביחי דלאל | 
רומן זדורוב (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
בית המשפט המחוזי בנצרת והשופט עראפת טאהא הכריע היום (רביעי) כי רומן זדורוב מי שהואשם ברצח הנערה תאיר ראדה, יצא היום מהכלא למעצר בית. הפרקליטות צפויה לערער לבית המשפט העליון.
השופט טאהא אישר את תנאי המעצר. עורכי דינו של זדורוב הציגו לשופט את מי שאמור להשגיח על זדורוב מבני משפחתו. בני המשפחה שישגיחו בין היתר על זדורוב הן אישתו אולגה ואימה, והוא ישהה בבית הוריה של אישתו.
כמו כן, מינהלת האיזוק האלקטרוני הציגה את חוות דעתה בנוגע לפיקוח שיוטל עליו באמצעי שיאכוף את נוכחותו בבית הוריה של אישתו ואת הערבויות שהשאיר בנוגע לשחרורו למעצר בית. מועד הגעתו הביתה יידחה ב-48 שעות, בשל רצון הפרקליטות לערער על ההחלטה.
עו"ד ירום הלוי מסר ל-ice בתגובה: "אני כמובן מרוצה מההחלטה החשובה והמאוחרת מדי לשחרר את רומן, ונושא כעת את עיני מעלה אל בהמ"ש העליון. זאת בתקווה שידחה את ערר הפרקליטות, המיטיב לבטא את רדיפתה את רומן, כאילו לא די היה בישיבתו 15 שנה בכלא על לא עוול בכפו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה