משפט

כך רשויות המס בארה"ב נלחמים בסוחרי הקריפטו

מס ההכנסה האמריקאי הצליח לעצור סוחר סמים ו"עקץ" אותו ב-180 אלף דולר, באמצעות תרגיל העוקץ של סוכן סמוי שנשלח לאתר המרה מפוקפק
אביחי דלאל | 
האקר אילוסטרציה (צילום unsplash)
מס ההכנסה האמריקאי ממשיך את המדיניות של נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן נגד סוחרי הקריפטו. בחיפוש אחר עברייני מס, מלביני הון, סוחרי סמים באתרים מפוקפקים, מס הכנסה האמריקאי שלח סוכן סמוי לבחון את שוק הקריפטו ולסחור בביטקוין, את'ריום ומטבעות קריפטוגרפיים נוספים במה שכונה תרגיל העוקץ של מס ההכנסה האמריקאי, אותו סון.
בחיפוש, הסוכן הסמוי כינה את עצמו מיסטר קוינס באתר לוקאל קריפטוז, פלטפורמת המרת קריפטו לדולר או נכסים אחרים. על פי הפרופיל של מיסטר קוינס באתר יש לו 100 אחוזים של פידבקים חיוביים לאחר שהמיר למעלה מ-200 אלף דולר בכסף דיגיטלי.
ההישגים הגדולים ביותר שלו היו שהוא הצליח לאתר סוחר סמים ושגרם לעברייני המס האמריקאים לשלוח לו למעלה מ-180 אלף דולר למס ההכנסה האמריקאי בתמורה לקריפטו.
ביוני 2020, מיסטר קוינז פירסם מודעה המציעה לקנות ביטקוין באמצעות המייל או בשווקים יעודיים, כל מי שרוצה לעשות את העסקה יצטרך ליצור איתו קשר באפליקציות מוצפנות להעברת מסרים כמו וויקר או וואטסאפ. 
לפי כמה סיפורים שפורסמו בפורבס, בן אדם שכינה את עצמו Lucifallen21 יצר קשר דרך המודעה. מס ההכנסה האמריקאי קבע כי מדובר בתושב איוונסויל, אינדיאדנה. ביולי 2020, אותו משתמש הסכים לקנות ממיסטר קוינז למעלה מ-15 אלף דולר בבגדים, שם את הכסף בקופסה ושולח את זה לסוכן בתמורה ל-1.59 ביטקוין שיצא מהחשבון הממשלתי.תשלומים נוספים נכנסו, באוגוסט הסוכן הניע עסקה נוספת עם 20 אלף דולר בתמורה ל 1.34 ביטקוין ו45.2 מונרו, מטבע קריפטוגרפי נוסף שמציע הגנות פרטיות יותר טובות משל המתחרים. עסקה נוספת הייתה בחודש מארס האחרון כשהסוכן היה אמור לסיים את תפקידו, אותו "לקוח מפוקפק" התגלה וגילו שהוא סוחר סמים לפי מספר הודעות נוספות שלו בוויקר ואיתרו בחזקתו סמים מסוכנים כמו אופיום, קוקאין ומריחואנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה