משפט

בן גביר: "להפסיק את בית המלון למחבלים בכלא"

בעקבות הבריחה של ששת האסירים מכלא שאטה בערב ראש השנה, חבר הכנסת איתמר בן גביר הודיע הבוקר כי הוא מתכונן ליזום חוק חדש להגבלת התנאים המיטיבים של האסירים הביטחוניים בישראל
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
חבר הכנסת ויו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר הודיע כי הוא יוזם הצעת חוק שלפיה כל מי שנכלא בישראל כאסיר בטחוני ומשתייך לארגון טרור שמטרותיו להילחם במדינת ישראל, לא יקבל בזמן שהותו בכלא בשר מכל סוג שהוא, ובכלל זה עוף או דגים.
עוד מציע בן גביר ביוזמת החוקת שלו כי אסיר ביטחוני יהיה זכאי לביקור אחד בשנה לכל היותר של בני משפחה מדרגה ראשונה בלבד. בציוץ בחשבון הטוויטר שלו התייחס הח"כ ליוזמת החוק וכתב, "הגיע הזמן להפסיק את בית המלון למחבלים בכלא, יזמתי הצעת חוק שבתי הכלא לא יספקו בשר ודגים למחבלים, בנוסף מחבל יזכה לביקור אחד בשנה של משפחתו. מי שפעל כנגד המדינה לא מגיע לו תנאים משופרים. בואו ונראה עכשיו אם חברי הכנסת מהקואליציה שמדברים נגד הקייטנה יצביעו או שיברחו".
 
הצעת החוק של בן גביר מגיעה אחרי מחדל הבריחה של ששת האסירים הביטחוניים מכלא שאטה ביום שני האחרון, ערב ראש השנה. ששת האסירים ניצלו ככל הנראה את מבנה מתקן הכליאה והצליחו לחבור דרך תא השירותים למחילות דרכן ברחו החוצה מתחת לאפם של האסירים.
מאז האירוע נשמעות ביקורות רבות נגד ארגון שב"ס וכן כלי התנאים המיטיבים עם האסירים הביטחוניים הכלואים בישראל בעקבות פעולות חבלה וטרור שלקחו בהן חלק. כעת יוצא בן גביר עם הצעת החוק הזאת שנועדה שלנות את פני התמונה של תנאי האסירים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האדון בן גביר מבין רק משימות כוחניות
    ןUuu 09/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שדומות להתנהגותם של פשיסטים אחרים בכול העולם. העם הנבחר, לא נבחר על מנת לענות את אסיריו להכנסת של העם הנבחר לא חייבת להתעסק בתפריט של האסירים. האדון בן גביר מרגיש חזק נגד הכלואים שמרים את עונשם בהתאם לחוק. העונש שהאדון הנכבד מציע, תפריט בהתאם לפשע עונשו מראה על יצר נקמה או על פיגור שכלי בהבנת חוק למשפט. של בן גביר
    סגור