משפט

דרמת ענק בצפון: הסכם הפשרה שהשכין שלום בין הרשויות

בעקבות עתירה שהגישה עיריית קריית שמונה, נחתם הסכם פשרה בין בינה לגליל העליון להקמת איגוד ערים, במטרה לקדם את הסדר והניקיון בנחלים
מערכת ice |  2
אביחי שטרן
האם מתיחות לא פשוטה ושרשרת מחלוקות שהתגלעו בין שתי רשויות ענק בצפון הארץ הגיעו לקצן? בהסכם פשרה שנחתם אתמול בין עיריית קריית שמונה לבין מועצה אזורית הגליל העליון, וקיבל תוקף של פסק דין על ידי נשיא בית המשפט המחוזי בנצרת, בשבתו כבית משפט לעניינים מנהליים, הסכימו ראשי הרשויות של קריית שמונה והגליל העליון על הקמת איגוד ערים לנחלים בשותפות עם רשויות נוספות הגובלות בגדות הנחלים באזור, וזאת למען המטרה הנעלה לקדם את הסדר והניקיון בנחלים. 
במסגרת הסכם הפשרה, ראשי הרשויות של קריית שמונה והגליל העליון הסכימו, כי כל תושבי הרשויות החברות באיגוד יזכו ליחס שווה, וזאת בנוגע לכל הטבה עליה תחליט מינהלת האיגוד, וכמו כן הביעו נכונות לנהוג ברוח זו גם בזמן שיחלוף עד להקמת האיגוד.
 
ראש העיר קריית שמונה, אביחי שטרן, וראש המועצה האזורית הגליל העליון, גיורא זלץ, בירכו על הסכם הפשרה שנחתם בין הרשויות ואמרו בהודעה משותפת שהוציאו כי "מדובר בהסכם חשוב. הנחלים והטבע הם של כולם. כולנו תקווה כי האיגוד שיקום יסדיר את המצב הקיים, יעודד את התיירות וישמור על הטבע, וזאת לטובתם ולרווחתם של כל תושבי האזור".
כמו כן, הוסיפו ראשי הרשויות האמורות - שטרן את זלץ, כי "כולנו תקווה שההסכם מבשר על פתיחת דף חדש במערכת היחסים בין שתי הרשויות, אשר ידעה מהמורות לא פשוטות לאחרונה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי נותן אצלכם את הכותרות? לא הגזמתם בכלל
    משה מהקיבוץ 02/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי נותן אצלכם את הכותרות? לא הגזמתם בכלל
    סגור
  • 1.
    עצומה להורדת מחירים בעמק החולה. (ל"ת)
    א 02/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור