משפט

פרשת הטרדת הסוהרות בכלא גלבוע: "נאנסתי, שפחת מין למחבל"

קמפיין מימון המונים נפתח עבור הילה (שם בדוי), סוהרת לשעבר בכלא גלבוע שחושפת: "חשבתי שיש לי כוח, שאתרום למדינה, אבל בסופו של השירות הצבאי שלי, הפכתי אני להיות אסירה, שפחת המין הפרטית של המחבל. המפקדים ידעו ודאגו שאהיה איתו לבד"

מערכת ice |  60
שירות בתי הסוהר (צילום פרקליטות מחוז מרכז)
קמפיין מימון המונים נפתח עבור הילה (שם בדוי), חיילת שטוענת בטקסט מפורט ומצמרר כי היא אחת הסוהרות שהוטרדו לכאורה בכלא גלבוע בפרשת 'סרסור הסוהרות', אשר טוענת שנאנסה על ידי אחד המחבלים בידיעת מפקדיה ובסיועם ומנסה לגייס כעת 200,000 שקל במטרה לחשוף את האמת.
בטקסט שצורף לקמפיין מימון ההמונים נכתב כך: "שמי הילה, (שם בדוי), גדלתי במשפחה ציונית וחונכתי לאהבת המולדת. התגייסתי לצה״ל כדי לשרת את המדינה האהובה שלנו וביקשתי לשרת בתפקיד משמעותי בטחוני ורגיש כסוהרת של אסירים ביטחוניים מסוכנים, אויבי המדינה מארגוני טרור".
"התנדבתי לשרת בשב"ס ועברתי קורס סוהרות שנמשך מספר חודשים, וככל חיילות צה"ל שמושאלות לשב"ס כסוהרות, הוצבתי להשגיח ולשמור על אויבי המדינה - האסירים הביטחוניים שעשו הכל כדי למחוק את קיומה של מדינת ישראל ורצחו יהודים. לרוע מזלי, מכל בתי הכלא, הוצבתי בכלא גלבוע, שם כלואים המסוכנים שבמחבלים, כלא עם מקסימום שמירה".
 
"שם גיליתי לתדהמתי שיש ״מפקד״ אחד שהוא מחבל פלסטינאי עם דם על הידיים אשר שלט בכל הקצינים ואנשי הסגל שנשמעו לו וביצעו את "פקודותיו" (בקשותיו) בלי שום ויכוח. הוא הסתובב בחופשיות ברחבי הכלא כשהוא אינו אזוק, ושלח את ידיו המזוהמות ונגע בגופן של חיילות באין מפריע. כולם ידעו. כולם שתקו. כולם פחדו. כולם "עבדו" אצלו".
"בתחילת שירותי, יום אחד הוא ראה אותי ברחבי הכלא, באחד מ"טיוליו", הוא ניגש אליי באין מפריע ואמר: "את מגיעה לעבוד אצלי באגף!" חשבתי בלבי, "הבנאדם הזוי", אבל מיד גיליתי שאני מוצבת אצלו באגף וזהו. אני לא יוצאת משם. אני עובדת מהיום אצלו באגף ולא עוברת כנהוג, ועל פי הנהלים, מאגף לאגף עם חבריי. כולם יודעים את שמו, כבר כתבו רבות על הפרשה ועל שמו (פרשת סירסור הסוהרות בכלא גלבוע) והבן בליעל הזה, הבן מוות הזה, מבקש מבית המשפט שזהותו תוסתר. הוא יודע מדוע, הוא יודע היטב מה עושים בבתי הכלא לאנסים!".
"אקרא לו מ.ע, אלו ראשי התיבות של שמו. הלוואי שלא הייתי פוגשת אותו לעולם. הלוואי שלא הייתי מתגייסת לשרת כסוהרת. חשבתי שיש לי כוח, שאתרום למדינה אבל בסופו של השירות הצבאי שלי, הפכתי אני להיות אסירה, שיפחת המין הפרטית של מ.ע. אתם ודאי שואלים את עצמכם איך זה יתכן? איך "איפשרתי" לדברים הנוראיים האלו לקרות? אז ראשית, אני רוצה לומר לכם, את מה שלקח לי שנים להבין. אף פעם, אבל אף פעם אל תעשו את זה - אל תאשימו את הקורבן! אנחנו לא אשמות!".
 
"לנו, נפגעות תקיפה מינית, יש נטייה טבעית להאשים את עצמנו. אני לא אשמה! אני לא רציתי שיאנסו אותי, שיחללו אותי שוב ושוב ושוב ושוב. אף חיילת צה"ל לא רוצה שמחבל מטונף יעשה בה באכזריות מעשים שאמורים להיות שמורים לבעל שלה, לאהוב שלה, למישהו שהיא בחרה בו מתוך אהבה ורוך".
"ועכשיו אגלה לכם את הנורא מכל. תתכוננו כי זה מטלטל יותר ממה שסיפרתי עד עכשיו. המפקדים שלי, חברי הסגל שלי, שחשבתי שהם אמורים לשמור עלי, מסרו אותי לידיו של אותו מחבל (מ.ע) הם דאגו שאשאר איתו לבד, בניגוד לנהלים הברורים בכדי שהוא יוכל לפגוע בי באכזריות ולהתעלל בי מינית מינית שוב ושוב, ולא רק בי, גם בעוד חיילות סוהרות רבות".
"הוא יכול היה לרצוח אותי, או לקחת אותי כבת ערובה, רק שנינו, לבד, בלי אזיקים ובלי סורגים, והוא רוצח מורשע! מחבל טרוריסט. מה הם חשבו לעצמם? שהוא "רק" יתענג עלי? שזה בסדר? שמותר להקריב חיילת צה"ל בשביל מידע? שקט? כסף? אני אפילו לא מצליחה לדמיין איזו תמורה בכלל אפשר לקבל תמורת גופה של חיילת".
"איך מחשבים את המחיר לתמימות שנלקחה ממני? הנפש שלי שנרצחה ברגע? אני לא מצליחה עד היום להבין איך פותרים את המשוואה הזאת. פחדתי ממנו פחד מוות, הוא היה האדם הכי חזק בכלא - אותו מ.ע, מחבל, טרוריסט, רוצח עם דם על הידיים!".
"כולם סייעו, כולם ידעו, כולם שתקו וכולם היו חלק ממסע ההתעללות האכזרי הזה, והחמור מכל, עד היום מאז פרסום הפרשה, הסוד שלי שהיה ידוע, הוסתר מכם, הוסתר מכולם, אולי הם קיוו שאקח את הסוד הזה איתי לקבר. אולי הם חשבו שאני אתאבד או אברח להתחבא באיזו מחילה ואמשיך להתבייש אבל לא עוד!".
"אני סיימתי לשתוק, סיימתי להתבייש, אני לא אשמה! הבושה היא של המדינה. הבושה היא של כל מי שמסתיר ומטייח את הפרשה הזאת כבר שנים. די לשתיקה. לא ישתיקו אותי יותר. השד יצא מהבקבוק ואני לעולם לא אתן להם להחזיר אותו עד שאקבל תשובות מהמדינה שלי".
 
"מדינת ישראל האהובה שלי (כן, אני עדיין ציונית, עדיין אוהבת את המדינה שלנו בכל לבי), תסבירי לי איך ולמה זה קרה לי? אני דורשת שתוקם ועדת חקירה בלתי תלויה. כיום, נוצר מצב אבסורדי. המערכת חוקרת את עצמה. איזה אינטרס יש למערכת לגלות לי ולכם את האמת? בדיוק כך! אין לה שום אינטרס לעשות זאת. אני מבקשת מכם, עם ישראל, תימכו במאבקי הציבורי להקמת ועדת חקירה. אני לא בנאדם פוליטי, לא אכפת לי מפוליטיקה, אכפת לי רק מהאמת".
"מדוע שתקתי שנים? כי הייתי נורא חלשה. הבושה מחלישה. מאז השיחרור מצה"ל, במשך שנים סבלתי מהתמוטטות עצבים, ורק לאחרונה פניתי לטיפול נפשי שניתן לי במסירות על ידי מטפלים שהם מומחים לטיפול בנפגעות אונס. אני מטופלת מספר פעמים בשבוע באופן אינטנסיבי. מדובר בטיפולים שעלותם מסתכמת בסכומי עתק".
"מעבר לכך, מצבי הנפשי אינו מאפשר לי לצאת לעבודה. אין בי את הכוחות הנפשיים הדרושים לאדם "רגיל" כדי לצאת מהמיטה בבוקר ליום שיגרתי, מועיל ומספק. אני מוצאת את עצמי חיה "מטיפול לטיפול" אבל אני אופטימית. אני יודעת שעם האמת אני אנצח. אין לי את האמצעים הכספיים הדרושים לי כדי לשלם שכר דירה, נסיעות בתחבורה ציבורית, תרופות, וכמובן הטיפול הפסיכולוגי והפסיכיאטרי האינטנסיבי שאני מקבלת".
"בנוסף, אני זקוקה לסיוע כספי במימון המאבק הציבורי שלי שמטרתו להביא לדין את כל הנוגעים בדבר. מי הם "הנוגעים בדבר"? הם הקצונה הבכירה שידעה על כל שמ.ע מעולל לי ולחברותיי החיילות ושתקה. הם צריכים ללכת הביתה ולא לקבל משכורות ופנסיות שמנות מהציבור. מקומם בכלא".
"אני זקוקה למימון עבור מנהלי מאבק ציבורי שמנסים לסייע במאבק הציבורי שלי כאשר מטרתנו היא להביא את כנסת ישראל למנות ועדת חקירה עצמאית שתחקור את הטיוח של כל עבירות המין שבוצעו בי ובחברותיי החיילות על ידי מ.ע בכלא גלבוע. תימכו במאבק שלי להשתקם, אני עדיין צעירה וכל החיים לפני".
 
"אני קמה בכל בוקר ומרגישה חוסר תקווה וחוסר מוטיבציה. אני זקוקה לתמיכה של עם ישראל שניסיתי לתרום לו על ידי שירות צבאי משמעותי. היום אני אישה צעירה עם נפש של אישה זקנה ונכה. הגעתי לכלא גלבוע כסוהרת חזקה ונשארתי שם, שפוטה למאסר עולם עם זיכרונות שלא עוזבים אותי של ריח גופו של מ.ע על גופי, כאבים, כעסים ודמעות של שתיקה ובושה. תודה לכולכם, הילה".
תגובות לכתבה(60):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 51.
    למנות ועדת חקירה חיצונית ניטרלית ומיד!!!
    חיים 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני מאמין לחיילת, יותר מדי סיפורים מסריחים של מפקדים יש בצה"ל.
    סגור
  • 50.
    לא נישמע אמין כי...
    יוני 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מתקבל על הדעת שהוא נוגע בך שוש ושוב ואת חוזרת לבסיס..כרי לכלא להמשיך בעבודתך. מוזר מוזר מוזר
    סגור
  • 49.
    לא מבין
    אבירן 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מצליח להבין את אותן נשים שנפגעות ולא עושות כלום כאילו באמת ובתמים אני לא מבין . איך נתת לו לאנוס אותך שוב ושוב ? לא משמה כמה תספרו שאתן חלשות זה פשוט לא מתקבל אצלי על הדעת סליחה אני קצת מעורער ושכל המחבלים ימותו בייסורים קשים אמן
    סגור
  • 48.
    הדברים נשמעים לא אמינים
    אלישע בן אבויה 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אדם נפשע ביותר לא היה באמת מוסר חיילת לידיו של מחבל. לא בגלל צדיקות, אלא בגלל הנזק שזה היה גורם לו באופן אישי. בין אם זו תלונתה ובין אם היה רוצח אותה וכיוצא בזה. לכן, ההגיון אומר אחת מהשלושה. או שהיא שתפה פעולה, או שזה קרה בגלל רשלנות ולא בכוונה תחילה או שהיא בודה את הדברים מליבה.
    סגור
  • 47.
    מעשה שפל של הקצינים בצמרת הבטחון
    יותם 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למרות שנעשה מעשה נבלה בחסות הקצונה הבכירה ובסיוע הפרקליטות . חיבים להבין שהמעשים נעשו על ידי מי שמהווים את המימסד לפי כל לא יעשה שו מעשה ממנו ניתן להעניש את האשמים זהו למעשה מעשיו ומחדליו של מימסד רקוב ומזוהם
    סגור
  • טען עוד
  • 46.
    333
    333 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הייתי רוצה לדעת מי זו הילה. לפגוש אותה, כי כחיילת גם אני הוטרדתי אבל אותם מפקדים תמכו בחיילים ואמרו "שרציתי את זה", האומנם? צריך לשים למחשבות של אותם מפקדים סוף, ניראה איך הם יגיבו שיאנסו את אחותם או את אמא שלהם?? זה יהייה בסדר? הילה תחזרי אליי. מוכנה להיות תומכת.
    סגור
  • 45.
    מוכן להתערבות
    Yl 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דבר ראשון היתי בודק האם הפלא ופלא לא נבנה בית לאחד המפקדים באותה תקופה הזוי!!!!הכל יכול להיות
    סגור
  • 44.
    למה לא ברחה ויותר לא חזרה עריקות ויקפצו לה
    אזרחית 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סתם שואלת את עצמי למה להשאר לברוח לא לחזור עדיין לא קולטת למה שפחת מין לערב את ההורים לעשות מהומה לצאת לרחובות לא שופטת אף אחת
    סגור
  • 43.
    לא קונה את הסיפור, אין לי ספק שהיה מתאים לה הענין
    מצטער 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    2 5
    כמו להרבה בנות שיחסים עם ערבים עושים להם את זה.
    סגור
  • 42.
    סוהרות שפחות מין למחבלים
    אמיר פילוסוף 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בושה לקציני כלא האלה לשים חיילות שיהיו שחורות שפחות מין של מחבלים זה בגידה עונש מוות לכל הקצינים האלה
    סגור
  • 41.
    הסוהרות
    יש 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה מראה כמה מערכת הפרקליטות ומערכת המישפט מושחתים . הם פשוט עושים את עצמם כאילו לא ידענו וזה לדעתי חמור מאוד
    סגור
  • 40.
    שן תחת שן
    טוני 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את האישה האליות והבנות של קצין המודיעין באשה צריך לסרסר לנוער הגבעות
    סגור
  • 39.
    שקרנית
    Majid Ali 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 3
    בכל שורה שלך אני רואה את השקר. אולי קרה משהו שולי כמו שקורה בכל יום בחיים אבל בקצור אני לא קונה את הסיפור שלך. אין לך כסף לתחבורה ציבורית ולטיפול רפואי?? זו בעיה אחרת. מצד אחד את משווקת עצמך כאשה חזקה במיוחד שנכנסה למערכת ומצד השני את הילדה החלשה התמימה שנפגעה.. זה לא עבוד
    סגור
  • 38.
    הזוי הזוי
    אין שם 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין מילים לתאר את הבושה! למה אין גזר דין מוות ( למחבלים) ? פשוט ביזיון,חלחלה, חוסר אונים,הזוי שמערכת הצבאית אפשרה מעשה זדון והשפלה . פלא שמחבלים אינם נרתעים מעונשים מגוחכים שמערכת המשפט עלובה גוזרת עליהם. הם חיים הרבה יותר טוב מאזרחי המדינת ישראל. מדינת ישראל מציעה להם בית מלון 5 כוכבים בחינם בליווי סיגריות, טורטיה,טיפול רפואי, השלמת בגרויות, לימודים אקדמיים וכו' והכל על חשבון משלם המיסים. *
    סגור
  • 37.
    מהיום הראשון שהכניסו אותה לתא הייתה צריכה לעשות עריקות
    בנו 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגם לעיתונאים שיפיצו את התועבה שיש בבתח סוהר
    סגור
  • 36.
    מדינה בפשיטת רגל - חלחלה
    אריאל 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בז לכל מי שידע ושתק. מהסוהרים ועד לפיקוד הבכיר. כולם צריכים לעמוד לדין. ככל ובית המשפט יחליט כי דבריה אמת צריך לראות את הגורמים הרלבנטיים מרצים שנות מאסר רבים.
    סגור
  • סוהרות שפחות מין למחבלים
    אמיר פילוסוף 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה למדינה שזה קורה בושה למדינה קצין חיילות של לפחות להיות סוערות לבחור להיות שפחות מין מחבלים עם דם על הידיים איבדנו את הראש במדינה הזאת במקום לחסל אותם אנחנו נותנים להם שירותים של הקצינים האלה כיתת יורים הייתי נותן להם
    סגור
  • 35.
    אוחנה איפה אתה
    דני דנון 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארדן כל השרים לבטחון פנים. על הפנים! תתאחדו עם כל הסיעות ותגרמו לועדת חקירה מנומנמת לשלוח מכצבי אזהרה ולהעיף את כל שדרת הפיקוד. בגלבוע במחוז. בנציבות. זה בזיון. תחשבו כאילו קצין מחורבן היה מקריב כך את הבת שלכם. זה פשוט מצמרר ומעורר בחילה
    סגור
  • 34.
    חיילת סוהרת
    דרומי 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בושה לכל מי שנתן יד לזה והעלים עין וכל חברי הכנסת ששותקים ולא משמיעים צעקה גדולה צריך להקים ועדת חקירה אוי ואבוי למדינה שאלה הם מנהיגה ומפקדיה בושה בושה וחרפה
    סגור
  • 33.
    מפקד הכלא.
    מנדל 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לזרוק אותו לכלבים, לדפוק עד העצם....תרתי משמע. ואם זו היתה הבת שלו?. בן כלב.
    סגור
  • 32.
    וואו
    בורנשט 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם בטוחים שפה זה לא סין כי לפי מה שזה נראה ז.......ת
    סגור
  • 31.
    לאיזה בנק ניגרי להעביר את הכסף?
    נסיך 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נגעת לי בלב אני רוצה לתרום מיליון פוגים
    סגור
  • 30.
    כן בטח מימון אה
    האחד 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו גם מאמינים לך,קשקשנית !
    סגור
  • 29.
    חיילות בכלא
    בועז 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה למען השם צריכות חיילות לשרת בכלא של אסירים בטחוניים ?? לאיפוה הגענו מדינה של דפוקים !!
    סגור
  • 28.
    הזוי מדי מכדי להיות אמיתי
    אורחת 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל עורכי הדין במדינה צריכים להתנדב ולייצג אותה. אם זה נכון, כל המפקדים והסוהרים שידעו, צריכים לתת את הדין.
    סגור
  • 27.
    הזוי הזוי
    אין שם 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין מילים לתאר את הבושה! למה אין גזר דין מוות ( למחבלים) ? פשוט ביזיון,חלחלה, חוסר אונים,הזוי שמערכת הצבאית אפשרה מעשה זדון והשפלה . פלא שמחבלים אינם נרתעים מעונשים מגוחכים שמערכת המשפט עלובה גוזרת עליהם. הם חיים הרבה יותר טוב מאזרחי המדינת ישראל. מדינת ישראל מציעה להם בית מלון 5 כוכבים בחינם בליווי סיגריות, טורטיה,טיפול רפואי, השלמת בגרויות, לימודים אקדמיים וכו' והכל על חשבון משלם המיסים. *
    סגור
  • 26.
    בית סוהר
    משה משה 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה היה קורה אם זה היה קורה אצל החרדים בושה למדינת ישראל כל המפקדים שהוי באותו זמן מגיע להם 10 שנים בית סוהר מגעיל ביותר היכן בתי המשפט היכן כולם כל בתי המשפט השופטים ללכת הביתה בלי פנסיה שקל לא לקבל שיעבדו בזבל בושה למנהיגה ארצינו קומו לכו הביתה יפה נפש רק חרדים מפריע לכם
    סגור
  • 25.
    פשוט לא מאמין שזה קורה
    אור 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם כזה דבר קרה או קורה צריך לתת לכל המפקדים וכל מי שיודע שמסרו בת ישראל בידי בן בליעל עמלקי צריכים כולם לקבל עונש מאסר ארוך.ולדאוג שידאגו להם כמו שצריך בכלא במקלחות שיבינו מה הם עשו הנבלות הסרוחות האלה. כולם צריכים פה להתעורר ולבדוק פה את כל הסוגיה. וכל מי שנמצא בפרשה צריך לתת את הדין.ואותו מחבל זה ברור שדינו דין מוות ביסורים קשים מאוד אבל אתם המפקדים שאני מאוד רוצה להאמין שבטח אתם לא יהודים כי התנהגות כזאת זה רק של בני בליעל עמלקים
    סגור
  • 24.
    זו....נה מתלוננת
    חוני 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 3
    נו באמת די עם השטויות. אם לא רצית לא היית מזד....נת איתו . אף אחד לא הכריח אותך בכוח אוליי קיבלת כסף גם.
    סגור
  • 23.
    תרומה
    חיים 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוכן לתרום בתנאי שתגלי את שמו ותמונתו
    סגור
  • 22.
    למחשבה
    לקח 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם גבר נוהג בך מגעיל כי את לא נותנת לו אז זה לא המקום שלך גברת
    סגור
  • 21.
    אני לא מבין למה היא הסכימה ומה יש לחיילת שם
    צדיק ניסתר 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מבין מדוע חיילות ביכלל רוצות לשרת בצבה לכו לשירות לאומי ביכלל לירצות ליהיות זוהרות עוד של ערבים מה מה זה
    סגור
  • 20.
    לחיילת האמיצה
    שושנה 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רק שאלה...איך המשכת לעבוד'שם ??? איך לא ברחת למחרת... איך לא התפטרת .מייד... איך.איך.איך.....
    סגור
  • 19.
    תגובה
    חיים 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך לא פעלת קודם לכן ?? איך דבר כזה יכול לקרות ?? למה שיפחדו מהאסיר הזה בכלל ???מוזר מוזר וגם הזוי שתופעה כזו גם אם קרתה מתגלית ומתפרסמת רק יכשיו !!!
    סגור
  • 18.
    תגובה (ל"ת)
    חיים 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    בחסות הליכוד שרצה שקט (ל"ת)
    סמי 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • סמי ..
    אורה 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחסות חסרי מוח...ו מוסתים ..שכמותך...
    סגור
  • 16.
    ממשלה שותקת
    נורית 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    5 0
    למה הממשלה לא מתערבת ומעלימה עין כשסוהרות יהודיות מסרסרים אותן והן ניתנות למחבלים הרוצחיםי
    סגור
  • 15.
    קלון
    קל,, 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לא ברור מי שולט? מקרה חמור, האחראים צריכים לשלם על הפחדנות, פיטורים ושלילת זכויותיהם של האחראים, בושה, בושה.
    סגור
  • 14.
    שפחת מין
    אלמוג 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סיפור מוזר ביותר שרתתי בכלא בטחוני ולא מסוגל להבין
    סגור
  • 13.
    נשים לא צריכות לשרת עם אסירים גברים, במיוחד לא כאלו
    בר 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    12 0
    שיושבים על רקע לאומני, מה חשבתם שהם יעשו?
    סגור
  • 12.
    סרסור הסוהרות
    נורית 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מזעזע מזויע מחריד מה קורה בכלא הבטחוני מה זו ההפקדות הזו לסרסר הסוהרות ולמסור אותן למחבלים רוצחים חייבים להעניש את כל המסרסרים ולהעביר את הנפגעות מבית הסוהר תקום צעקה גדולה בציבור
    סגור
  • 11.
    מזעזע מחריד מצמרר חלחלה בכל רמ"ח ושס"ה
    מיזדהה 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אין מילים לתאר את הפרשיה האיומה מחרידה מזעזע את אמות הסיפים,בישראל בנותינו נמכרות לשפחות מין ביד מפקדים סוררים.מעשי נבלה בישראל. מיד להעמידם לדין וכל המערכת החולה גרורות גרורות דורשת טיפול חרם!!!
    סגור
  • 10.
    בושה
    פופקורן 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בושה
    סגור
  • 9.
    בלי לשפוט
    אני רק שואלת 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    10 2
    האם לא היה עדיף לסרב פקודה ולשבת בכלא צבאי לחיילות עלפני כל מה שעברה?
    סגור
  • פשוט בושה
    נותנים לה פקודה 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה היא תעשה ברגע שהמפקדים שמים אותה לבד בחדר איתו
    סגור
  • בדיעבד ברור שעדיף לסרב פקודה.
    מוטי 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אבל בזמן אמת לפעמים קשה לתפקד בצורה מיטבית.
    סגור
  • האשמת הקורבן
    א 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    6 0
    זה לא שאמרו לה או שתשכבי איתו או שתשבי בכלא מדובר בנערה בת 18 שרק סיימה תיכון שלא לשבה בכלל שדבר כזה יכול לקרות (כמו כול אחד ששומע על זה) זה כמו לשאול אישה מוכה "למה לא עזבת את הבית?" זו שאלה טריקית כשאת.ה מאויים כול כך (מובר ברוצח שיש לו קשרים מחוץ לכלא, במפקדים שהם דמויות סמכות שאמורים לשמור עליה, בגוף גדול שהיא רק בורג קטן במערכת) את.ה לא חושב בצורה רציונלית, את.ה משותק.ת מול מה שעומד מולך. זה לא שהיא אמרה "אוי אם אני לא אעשה את זה אני אלך לכלא הצבאי אז ניתן לו לאנוס אותי" שמו אותה במצב שבו אין לה ברירה.
    סגור
  • 8.
    אני בשוק
    גילעד 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    11 0
    עד כמה הפכנו להיות מתרפסים,שום דבר לא יצדיק כזה שיתוף פעולה עם רוצח ישראל,עם זאת למה שמפקדים יפחדו ממנו ויותר מזה ,"ידאגו לו",בשימוש באמצעים הזויים. עם זאת אני קוראת לכל בנות ישראל,לא להתגייס לצה"ל,שכן זהו מקום שלא שומר על הבנות ומעמיד אותן בפני אתגרים פיזיים ונפשיים לא מתאימים.
    סגור
  • 7.
    מדינה פאשיסטית גועל נפש (ל"ת)
    ישראל 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 6.
    איזה סיפורים (ל"ת)
    חחח 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    בושה למדינה
    שרון 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    9 0
    בושה "למדינה"!!! אם היו תולים תזבל הזה זה לא היה קורה ואני בטוח שלא תפרסמו את התגובה שלי אבל בכול זאת אני מגיב
    סגור
  • 4.
    פרשת הסוהרות
    א.ב. 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בושה וחרפה. שולחים את מיטב הבנות להיות חפצים של אסירים
    סגור
  • 3.
    סרסור החיילות על ידי מחבלים.
    סרסור החיילות 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סרסור החיילות על ידי מחבלים ערבים ברברים כשמפקדי הכלא מעלימים עין, דבר שאי אפשר להעלות על הדעת. עכשיו בדקה הזאת אפילו לא שניה יותר להוציא את כל המפקדים וכל המעורבים בעניין להשעות אותם עד גמר הברור והמשפט נגדם.
    סגור
  • 2.
    'תרומה'
    אלמוני 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    10 20
    אני לא רואה איפה הבעיה פה. היא ביקשה לשרת כמו גבר, בשם השוויון. ואז אחד האסירים החליט לבחון אם באמת יש שוויון בין נשים לבין גברים, בין חיילות לבין חיילים. אז מה, התברר שאין שוויון??? והערת שוליים: בהתגייסות נשים לתפקיד משמעותי בצה"ל, אין הן משרתות את המדינה, ולא תורמות לה דבר. נהפוך הוא, המדינה היא שנאלצת לשרת את הרעיונות החולניים שלהן. והערה אחרונה: אני לא מאמין לה.
    סגור
  • איזו תגובה מזעזעת וחסרת אמפטיה
    ליבנת 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    8 1
    תתבייש לך.
    סגור
  • בתגובה לאלמוני
    דקלה 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אתה יכול לשנות את שימך מ"אלמוני" ל"חלאת המין האנושי". יתאר אותך יותר טוב
    סגור
  • גם אתה לא תורם למדינה
    פלוני 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    4 3
    בתגובותיך המטופשות אינך תורם דבר. עדיף שלא תגיב
    סגור
  • 1.
    אם לא קמה ועדת חקירה ממלכתית שזורקת את כל הקצינים למאסר
    דוד 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    21 0
    הריקבון רק ימשיך להתפשט ח"ו. אם חברי הממשלה לא יעשו את הצעד המתבקש ויקימו וועדת חקירה עם שיניים - הם מעידים לעצמם שהם רקובים באותה מידה.
    סגור
  • כלא גילבוע
    הההה 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם לא יטפלו ויעשו צדק במיקרים כאלו שקורים בצבא ועוד מסגרות יגרמו לאנשים לפחד ליתרום ולהגדיל ראש.
    סגור