משפט

הראפר המצליח נעצר באשמת אונס: צפוי לשבת מאסר עולם

הראפר מיסטיקל נעצר באשמת אונס מדרגה ראשונה, שוד, כליאת שווא והתעללות במשפחה. כוכב ההיפ-הופ עלול לעמוד בפני מאסר עולם אם יורשע באישום האונס. וזו ממש לא הפעם הראשונה שהוא מסתבך כך, אחרי שכבר ישב פעמיים בכלא
מערכת ice | 
מיסטיקל (צילום אינסטגרם)
הראפר מיסטיקל נעצר באשמת אונס וכליאת שווא בלואיזיאנה ביום שני האחרון. מייקל "מיסטיקל" טיילר, בן 51, נעצר על אונס מדרגה ראשונה, שוד, כליאת שווא והתעללות במשפחה, כך נמסר מהמשטרה.
ממחלקת השריף נמסר כי התקבלה תלונה של אישה, שהגיעה לתחנת המשטרה כשהיא סובלת מפציעות קלות מהתקיפה לכאורה. כוכב ההיפ-הופ עלול לעמוד בפני מאסר עולם אם יורשע באישום האונס.
 
זו לא הפעם הראשונה שמיסטיקל מתמודד עם תלונות שכאלה. ב-2017 הוא תקף מינית בחורה בקזינו. לאחר שישב בכלא 18 חודשים, הוא שוחרר בערבות של 3 מיליון דולר. לאחר מכן, בסיפור נוסף, ביטלו התובעים את האישומים על אונס וחטיפה נגדו בדצמבר 2020. החלטה זו הגיעה לאחר שמידע חדש נמסר לחבר מושבעים גדול, שבחר שלא להגיש כתב אישום חדש.
 
עוד ב-2003 הוא ספג עונש מאסר של 6 שנים בפועל אחרי שהודה באשמה של תקיפה מינית. באותו מקרה, הקורבן - מעצבת השיער שלו דאז - האשימה אותו בכך שהכריח אותה לבצע בו ובשני שומרי הראש שלו מעשים מיניים כנקמה על כך שפדתה לכאורה עשרות אלפי דולרים בצ'קים לא מורשים מחשבונו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה