משפט

רצח מזעזע ואונס בהוליווד: זה האיש שנאשם במקרים הקשים

מפיק הוליוודי נאשם במותם של הדוגמנית כריסטי ג'יילס ומרסלה קברלס-ארזולה, שגופותיהן הושלכו בשני בתי חולים נפרדים, ובעוד שורה של מעשי אונס חמורים
מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
מפיק הוליוודי שהואשם ברצח של דוגמנית וחברתה שנטלה מנת יתר של סמים, הוטח באישומים נוספים על תקיפה מינית בגין מקרים לא קשורים - וייתכן שיהיו קורבנות נוספים, אמר התובע המחוזי של מחוז לוס אנג'לס, ג'ורג' גאסקון.
במהלך מסיבת עיתונאים ביום שלישי, הודיע גסקון רשמית שדיוויד פירס הואשם במותם של הדוגמנית כריסטי ג'יילס וחברתה הילדה מרסלה קברלס-ארזולה, שגופותיהן הושלכו בשני בתי חולים נפרדים. 
לפי הניו יורק פוסט, פירס, בן 37, נעצר בתחילה בחודש שלאחר מכן והואשם באשמת אונס ותקיפה מינית של ארבע נשים. ביום שלישי אמר גאסקון שהחוקרים מצאו מספיק ראיות נוספות כדי לקשר את פירס עם מותם של ג'יילס וקברלס-ארזולה, ולאונס ותקיפה מינית של שלושה קורבנות נוספים.
"ידענו שזו הולכת להיות חקירה ממושכת, והתחלנו עם ההאשמות שידענו שנוכל להוכיח", אמר גאסקון במסיבת העיתונאים. "רובם היו קשורים לשימוש ומתן תרופות. משטרת LAPD עשתה כאן עבודה רבה, כמו גם צוות התביעה שלנו, כי ידענו שמדובר ברציחות ורצינו להוכיח זאת, וזו הסיבה לכך שהאישומים הקיימים אושרו", אמר גאסקון.
מלבד שני סעיפי הרצח, פירס עומד בפני מספר סעיפי עבירות בקשר לתקריות נפרדות בהן היו מעורבות שבע נשים, שהתרחשו לכאורה מאוגוסט 2010 עד נובמבר 2021. אישומים אלה כוללים שלוש עבירות של אונס בכפייה, שתי עבירות של חדירה מינית על ידי חפץ זר, סעיף אחד של מעשה סדום וסעיף אחד של חדירה מינית בשימוש בכוח.
הוא גם עומד בפני שני סעיפים של מכירה הצעת מכירה של חומר מבוקר לג'יילס וקברלס-ארזולה. פירס עשוי לעמוד בפני מאסר מקסימלי של 120 שנים אם יורשע באישומים, אמר גאסקון.
ג'ייקוב גלוקסמן, סנגורו של פירס, אמר ל"פוסט" ביום שלישי כי מרשו מוחזק על מידע לא מספק. "כל ההאשמות, כולל ההאשמות החדשות, מבוססות על ראיות חלשות ביותר", אמר גלוקסמן. "משרד התביעה מעמיד לדין בהנחה של 'איפה שיש עשן, יש אש'. הבעיה היא שהם עדיין לא איתרו שום שריפה".
חברו של פירס, השחקן בן ה-42 ברנדט אוסבורן, הואשם גם הוא בשתי עבירות לאחר מעשה. אוסבורן, יליד סטטן איילנד ומתלהם בהוליווד, נעצר תחילה ב-15 בדצמבר אך הוא שוחרר יומיים לאחר מכן לאחר שמשרד התובע המחוזי דחה את מידע המעצר שלו, על פי רישומי השריף של מחוז LA.
 
חוקרי LAPD אמרו שפירס ואוסבורן, יחד עם האיש השלישי - צלם הקולנוע מייקל אנסבך - פגשו את ג'יילס וקברלס-ארזולה במסיבת מחסן לאחר שעות הפעילות בלוס אנג'לס ב-13 בנובמבר והמשיכו את הלילה שלהם בדירתו של פירס בשדרות האולימפי.
גורמים רשמיים של LAPD אמרו ששני רעולי פנים שנהגו בטויוטה פריוס ללא לוחיות רישוי השליכו את גופתו חסרת החיים של ג'יילס בבית חולים קלבר סיטי. זמן קצר לאחר מכן, הטילו הגברים את קברלס-ארזולה בקייזר פרמננטה במערב לוס אנג'לס.
קברלס-ארזולה מתה ב-24 בנובמבר - חמישה ימים לפני יום הולדתה ה-27 - לאחר שנקבעה מוות מוחי, כך מסרה משפחתה. תמונה של קברלס-ארזולה דחוקה בין אנסבך לפירס שצולמה במסיבת המחסן עלתה גם היא זמן קצר לאחר מעצרם של הגברים.
השחקנים אלכסנדרה קרטו ודיוויד מורייטה ג'וניור, שעבדו עם אוסבורן, אמרו ל"פוסט" כי אוסבורן חשף לכאורה מידע במהלך צילום בנובמבר לפיו הוא חגג עם נשים ומאוחר יותר עזר להטיל את גופותיהן.
"הוא סיפר לי איך הם חגגו, שתי בנות חזרו למקומן, ולבנות הייתה חבורה של סמים", אמרה מורייטה. לפי מחלקת הבוחן הרפואי של מחוז לוס אנג'לס, משרד חוקר מקרי המוות, ג'יילס מתה מתערובת של קוקאין, פנטניל, חומצה גמא-הידרוקסי-בוטירית וקטמין, בעוד שקברלס-ארזולה מתה מאי ספיקת איברים מרובה עקב קוקאין, אקסטזי וסמים אחרים במערכת שלה. .
חוקר מקרי המוות סיווג את אופן המוות של שתי הנשים כרציחות. בעלה של ג'יילס, יאן סילירס, אמר ל"פוסט" ביום שלישי שהוא הוקל מאוד מכך שמשרד התובע הכללי של מחוז לוס אנג'לס הגיש כתב אישום נגד פירס ואוסבורן.
"לעולם לא יכול להיות צדק אמיתי למותן של כריסטי ומרסלה", אמר סילייר. "שום דבר לא יחזיר אותם לעולם, ומותם ישפיע על שארית חיינו. הדבר הטוב ביותר שאנו יכולים לקוות כעת הוא שהאמת המלאה תצא לאור ושהם יורחקו לזמן המקסימלי כדי שלא יוכלו עוד לפגוע באף אחד אחר".
פירס נשאר בכלא במקום ערבות של 3.4 מיליון דולר. הוא אמור להתייצב לדיון מקדמי ב-11 ביולי. אנסבך, בן 47, שוחרר ב-16 בדצמבר בערבות של 100,000 דולר. התובעים טרם הגישו נגדו כתב אישום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה