טלוויזיה

הכוכב ההוליוודי חשף: "הייתי אבוד, התמכרתי לקוקאין"

בראיון לפודקאסט לרגל סרטו החדש שצפוי לצאת בנטפליקס. במהלך הראיון חשף תקופת משבר עימה התמודד, וסיפר כי במהלכה אף התמכר לקוקאין, "הייתי עם אפס הערכה עצמית"
מערכת ice |  3
בראדלי קופר (צילום https://www.flickr.com/photos/count3d/5967418430/)
השחקן ובמאי בראדלי קופר חשף כיצד נפל מהקצה העמוק - קשה - בעקבות סיום מסדרת מותחן הפעולה של ג'ניפר גארנר בתחילת שנות ה-2000, כך מדווח הניו יורק פוסט.
קופר פתח בכנות לגבי בעיות השימוש שלו בסמים בפודקאסט SmartLess של Amazon Music ושל Wondery, אותו מנחה השחקנים ג'ייסון בייטמן, וויל ארנט ושון הייז.
"הייתי כל כך אבוד והייתי מכור לקוקאין - זה היה הדבר השני", אמר קופר, בן 47. "קרעתי את גיד אכילס מיד אחרי שפוטרתי".
אביו של אחד והמועמד לאוסקר של Silver Linings Playbook הוסיף כי הוא גם התמודד עם "אפס הערכה עצמית" ופירט את מאבקיו בהתעללות כימית בימים הראשונים של הקריירה שלו.
"היה לי היתרון שזה קורה כשהייתי בן 29. חשבתי שהצלחתי כשקיבלתי פרסומת של וונדי. במונחים של עניין 'עשה את זה', אז הכנתי את זה", אמר קופר, שמצלם בימים אלה את מאסטרו, סרט ביוגרפי ממילא שנוי במחלוקת של המלחין האגדי לאונרד ברנשטיין.
"אבל בהחלט לא הרגשתי את זה, עברתי ללוס אנג'לס בשביל כינוי בהרגשה שחזרתי לתיכון. לא יכולתי להיכנס לאף מועדונים, אף בנות לא רצו להסתכל עליי".
בקיצור, הוא "היה מדוכא לחלוטין. זה לא היה ממש עד להנגאובר. הייתי בן 36 כשעשיתי את ההנגאובר, אז הספקתי לעבור את כל הדברים האלה לפני שהתהילה אפילו שיחקה בקיום שלי ברמה היומיומית. אז כל מה שקרה לפני כל זה".
 
ארנט התערב ואמר שקופר "ההכרות האלה והשינוי הזה אפשרו" לו להיות האני האמיתי שלו."זה נכון," ציין קופר. "בהחלט עשיתי פריצות דרך משמעותיות בגיל 29 עד 33, 34, שם לפחות יכולתי לעמוד מול מישהו ולנשום ולהקשיב ולדבר".
לאחר מכן, קופר זיכה את ארנט - שהיה גלוי לגבי סבל מאלכוהוליזם בעצמו - על שדיבר איתו על המאבקים שלו ביולי 2004, והעמיד אותו על "נתיב של החלטה לשנות את חיי".
כוכב הפיתוח העצורים הצהיר אז שהוא ראה "הבדל" בקופר, ואמר לו: "היה מדהים לראות אותך במקום הזה ולראות אותך בנוח. שום דבר לא עשה אותי מאושר יותר. זה שימח אותי לראות אותך כל כך מאושר עם מי שאתה".
הוא אמר ל-GQ ב-2013 שבעיות הסמים והאלכוהול שלו הולכות "לחבל לי כל החיים" אם הוא לא יקבל עזרה. "אני חושב שהעבודה התחילה להיגמר. הדבר היחיד שלמדתי בחיים הוא הדבר הכי טוב שאני יכול לעשות הוא לאמץ את מי שאני ואז לעשות את זה במלוא המידה, ואז מה שקורה קורה", אמר אז.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מכור
    דוד 06/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי לא רק לכוכב יש בעיית התמכרות תבדקו את העורך
    סגור
  • 2.
    אין עורך באתר?
    קוראת עצבנית 06/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתם מפרסמים כתבה שברור שתורגמה על עלידי גוגלטראנסלט, מבלי שאיש יעבור עליה ויתקן את הדרוש. מביש.
    סגור
  • 1.
    אין עורך באתר?
    קוראת עצבנית 06/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם מפרסמים כתבה ומשתמשים בגוגל טראנסלט ואין אף אדם אצלכם באתר שיודע עברית ויכול לתקן את הדרוש תיקון? איזו תת רמה זו לפרסם כתבה בשפת גוגל טראנסלט. תתביישו
    סגור