משפט

שוד בקניון: גנבו שעוני יוקרה בשווי 100 אלף דולר

שלישיית גנבים פרצה לחנות תכשיטים בקניון בפלורידה באמצעות פטישים, וגנבה שעוני יוקרה בשווי 100 אלף דולר
מערכת ice | 
פורץ (צילום TheDigitalWay / Unsplash)

שלישיית גנבים חצופה פשטה ביום שלישי על חנות תכשיטים של קניון בפלורידה, ניפצה את הויטרינות עם פטישים והסתלקה עם שעוני יוקרה בשווי 100,000 דולר, כך על פי דיווח ב"ניו יורק טיימס".


לפי פוסט פייסבוק של משרד השריף של מחוז הילסבורו, בצילום מצלמות האבטחה מהשעה, 13:30 נראה עובד מתרוצץ בזמן שהחשודים רעולי הפנים חוצים את דרכם לתוך ויטרינות זכוכית עם פטישים.


במגזין האמריקאי מציינים כי על פי גורמים רשמיים אמר הפושעים תכננו גניבה של שעונים יוקרתיים בחנות Diamond Galleria בתוך קניון Citrus Park. הגנבים נכנסו דרך כניסת עובדים לפני שפשטו על חנות התכשיטים. לאחר השוד, הצוות נתקל במכונית מילוט של ניסאן מוראנו שטח מחכה, והשודדים נותרו חופשיים.
 


פשעי הריסוק והחטיפה גברו בשנים האחרונות, כאשר גנבים מכוונים למחוזות קניות יוקרתיים ברחבי ארצות הברית ואילצו חלק מהסוחרים להכניס רק לקוחות שמצלצלים בפעמון. במרץ האחרון, פנתה הפדרציה הלאומית של קמעונאים במדינה, במכתב לקונגרס והזהירה מפני הפשיעה שהגיעה לשיאים בזמן מגיפת הקורונה, וממשיכה לעלות. לפי הארגון כתוצאה מכך, קמעונאים הפסידו 700,000 דולר על כל מיליארד דולר במכירות נכון ל-2020 - עלייה של יותר מ-50% על פני תקופה של חמש שנים, אמר הארגון.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה