משפט

שוד מוזר בדואר באשקלון: איים לשדוד באיומי אצבעות

על פי החשד, גבר בן 31 המתגורר בעיר הדרומית פנה לפקידה ודרש ממנה כסף. הוא איים לירות בה והמחיש זאת באמצעות תנועה של אקדח באצבעותיו. אזרח מודאג הבחין בהתרחשות, תפס אותו בחולצה שלו, זרק אותו החוצה ונעל את הסניף
מערכת ice | 
דואר ישראל (צילום מורן ישעיהו)
דרמה באשקלון. על פי פרסום ב'כאן דרום', תושב המתגורר ברחוב שפירא בעיר, נעצר על ידי המשטרה ומעצרו הוארך, כאשר על פי החשד ניסה לשדוד את סניף הדואר בצורה מוזרה מאוד, אפילו ללא נשק. 
על פי החשד: "האיש, בן 31 הגיע לסניף הדואר שברחוב ההסתדרות ושם פנה לפקידה ודרש ממנה כסף. הוא איים לירות בה והמחיש זאת באמצעות תנועת אקדח באצבעותיו. אזרח שעמד שם בסניף וקיבל שירות, הבחין בהתרחשות, מיד תפס בחולצתו, זרק אותו החוצה ונעל את הסניף. מיד הם הודיעו למשטרה על כך והמשטרה עצרה את האיש".
דווח כי בחקירתו סיפר כי הוא הגיע לאסוף את הקצבה החודשית שלו כאשר הוא תחת השפעת אלכוהול ואז הוא הוצא מהסניף. האיש הובא לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בעיר הדרומית.
 
סנגורו טען: "הוא לא הגיע לשם בשביל לשדוד את המקום ולקחת מה שלא מגיע לו ואולי אמירות נאמרו ואולי בגלל שהוא היה תחת השפעת אלכוהול. ולא הייתה לו כל כוונה לשדוד את המקום". השופט חיים נחמיאס הורה על הארכת מעצרו ב-4 ימים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה