משפט

נישק צעירה, נדחף מהסירה ומת: 5 סטודנטים מואשמים בהסתרה

חמישה סטודנטים עומדים בפני כתב אישום פלילי על טשטוש נסיבות מותו של חברם ב-2019 בטקסס. הצעיר נדחף מסירה על ידי הצעירה שנישק ונפל אל המדחף של כלי השיט
מערכת ice | 
גק אליוט שנדחף מהסירה ונהרג
ג'ק אליוט, בן 19, מת לאחר שנפל לתוך אגם טראוויס באוסטין. זה קרה באוקטובר 2019, כשאליוט בילה על סירה וחגג עם קבוצה של חברים מאוניברסיטת טקסס הנוצרית, כך דווח ב-OC Register.
מותו הטראגי עורר שנים של חיפוש צדק על ידי הוריו, לאחר שנחשף כי חבריו של אליוט שיקרו לכאורה לרשויות בנוגע לדברים שקרו על הסיפון, ואז השליכו את האלכוהול שלהם באגם לפני שהתקשרו למוקד 911.
נגד תלמידי המכללה הוגשו כתב אישום על ידי חבר מושבעים במחוז טרוויס בסוף השנה שעברה, לאחר שהוריו של אליוט הגישו תביעה כדי לאלץ אותם להעיד בעונש של עדות שקר על הנסיבות סביב מות בנם.
אל ובר, שנהגה בסירה, לאחר שסיפרה בתחילה לשוטרים ולהוריו של אליוט שהיא לא יודעת איך הוא נפל, אמרה בהצהרה בשבועה שהיא ראתה את חברתם, דילייני ברנן, "דוחפת" את אליוט מעל הסיפון.
"דילייני וג'ק היו בקדמת הסירה, מפלרטטים ומתנשקים. היא נתנה לג'ק 'דחיפה קטנה שובבה' והוא נפל מהסירה", אמר ובר בהצהרה. צעיר אלמוני אחר אמר בתצהיר כי ברנן אמרה כל הזמן לאחר מכן, "הוא נפל. לא התכוונתי לדחוף אותו".
 
ברנן קעקעה מאוחר יותר את ראשי התיבות של אליוט, ואמרה בתצהיר המושבע שלה שהיא "רצתה תמיד שיהיה לה משהו לזכור אותו על פיו". כמה מחבריו של אליוט הפעילו את התיקון החמישי שלהם (זכות השתיקה) בזמן החקירה של חבר המושבעים.
הוריו הגישו את תביעתם, שבסופו של דבר הוכרעה באופן פרטי לאחר שדו"ח החקירה קבע כי אליוט נפגע ממדחף מספר פעמים לאחר שנדחף מעל המעקה על ידי ברנן.
הדו"ח ציין גם כי "הצהרות כוזבות נמסרו לשוטרים" על מה שהתרחש. בין הסיפורים השקריים שהחברים סיפרו בנוגע למותו של אליוט כללו שהוא עשה סיבוב לאחור למים ונפל תוך כדי הקאה.
חמשת הסטודנטים במכללה אמורים לעמוד בפני בית המשפט של מחוז טראוויס בשבועות הקרובים בעקבות כתב האישום שלהם, לפי רישומים מקוונים.
ברנן הואשמה בסופו של דבר באשמת חבלה בראיות בגין מחיקת סרטון טלפון סלולרי, ו-ובר באשמת עבירות של מסירת מידע כוזב לשוטר. נער אחר, קרסון ניל, הואשם באשמת חבלה בראיות פיזיות לאחר שלטענתו השליך את האלכוהול מעל הסיפון, בעוד אנתוני סלזאר הועמד לדין באשמת עדות שקר. ג'ושוע אוונס הואשם גם באשמת עוון של מתן אלכוהול לקטין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה