משפט

"דן" חטפה תביעה: האוטובוס איחר עשרות פעמים - הנוסעת תקבל פיצויים

ענת גיאת ורנר, תושבת פתח תקווה, שנוסעת בכל בוקר לעבודתה בתל אביב עם אוטובוס של חברת "דן", תבעה את החברה על 28 מקרים בהם האוטובוס איחר. בית המשפט פסק לטובתה, היא קיבלה פיצויים על סך 8,000 שקל ומאז האוטובוס מדייק להפליא
מערכת ice |  4
תביעה נגד חברת דן (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר, shutterstock)
אחד הדברים המרגיזים ביותר שנוסעים בתחבורה ציבורית בבוקר היא שהאוטובוס מאחר, או כלל לא מגיע. לא מעט ביקורות נשמעות נגד התחבורה הציבורית בישראל, האוטובוסים והרכבות כאחד, על כך שהן פשוט לא מדייקות בזמנים, לא מוציאות מספיק קווים ואף נסיעות רבות מתבטלות, מה שגורם להרבה מאוד מאיתנו פשוט לאחר בבוקר לעבודה.
כך קורה גם באופן קבוע לענת גיאת ורנר, תושבת פתח תקווה, שנוסעת בכל בוקר לעבודתה בתל אביב עם אוטובוס של חברת "דן". ורנר טענה בפני "חדשות 12" כי אחרי 28 פעמים שהאוטובוס איחר, היא החליטה לעשות מעשה ולתבוע את חברת האוטובוסים "דן.
בסופו של דבר, בית המשפט קבע שחברת "דן" תשלם לנוסעת פיצויים על סך של 8,000 שקל. עוד מספרת ורנר כי מאז שזכתה בתביעה, היא כבר לא נאלצת לאחר יותר לעבודה, וכי האוטובוס מדייק מאז בזמנים. 
חברת דן מסרה בתגובה ל"חדשות 12": "התביעה מתייחסת לאירועים מתקופת הקורונה ואילך, שבה שונו נוהלי הנסיעה בהתאם להנחיות משרד הבריאות. גם אחריה, המציאות התחבורתית בגוש דן כוללת עבודות בנייה במוקדים רבים ועומסי תנועה חריגים, שגורמים לאיחורים שאינם בשליטתנו. כמחווה של רצון טוב, החליטה החברה להגיע לפשרה עם התובעת ולא לגרור את המשפט עד לפסק הדין".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תתקדמו
    נמאס מאיחורים 06/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    טוב מאוד ככה צריך לחנך את החברות התחבצ נהגים עושים כולל החברות עושים מה שבא להם זה מה שקורה שאין פיקוח של משרד התחבורה על החברות תחבצ
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד
    יוסי 06/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אזרחית איכפתית וצרכנית נבונה ,כל הכבוד אם כולם היו מתנהגים כך היינו חיים במדינה נורמלית
    סגור
  • 2.
    ומה עם אוטובוסים שבכלל לא מגיעים?! (ל"ת)
    ימימה 06/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    ענת כל הכבוד !!!!! שאפו. סוף סוף מישהי שעושה במקום להתב (ל"ת)
    צביקה 06/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור