-
בן אל תבורי רוצה לחזור לאקסית? "ליוותה אותי בתקופה הכי קשה"הזמר סיפר על הפרידה מהאקסית דני לוי: "אני ודני כבר לא ביחד, ואין לי דבר אחד (!) רע להגיד עליה. ליוותה אותי בתקופה הכי קשה בחיים שלי, תמכה ותמיד הייתה שם בשבילי. מוכשרת, יפה, חכמה ומאחל לה שתגיע הכי רחוק שאפשר כי הכי מגיע לה". בסוגריים, הוסיף הכוכב כי "היא תגיע בוודאות"


