-
אורנה בנאי חושפת בכאב: "נכנסתי הביתה והייתה תחושת אבל"בנאי טענה לגבי יציאה מהארון: "זה לא סוד, זאת בושה, זה להתהלך עם בושה, אסור שיידעו כי אני סוג ב', הרגשתי פגומה, היום אני אוהבת את הפגמים שלי, ובטח ובטח שמבינה שלהיות לסבית זה לא פגם, להיפך, זה לוקסוס. אבל שנים הייתי שוכבת במיטה ומתפללת לאלוהים 'תעשה אותי סטרייטית'. הבושה הייתה מול עצמי, קיוויתי שזה יעבור"


