בארץ

ראש עיריית בית שמש תוקפת: "לא אאפשר פגיעה"

בין היתר ציינה ראש העיר בלוך כי "העובדים אינם מספר ולא שורה בדוח סטטיסטי. אלו עובדים יקרים שקמו מדי בוקר במשך עשרות שנים ופעלו, יצרו וקידמו את התעשייה הישראלית"
מערכת ice |  2
ד"ר עליזה בלוך, ראש עירית בית שמש (צילום דוברות עיריית בית שמש)
ראש העיר בית שמש, ד"ר עליזה בלוך, פנתה ליו"ר מלט הר טוב שי וייל והפצירה בו לפעול לשמירה על זכויותיהם של עובדי מפעל מלט הר טוב ולעשות כל שביכולתו למנוע את יציאתם משוק העבודה. בין היתר ציינה ראש העיר בלוך כי "העובדים אינם מספר ולא שורה בדוח סטטיסטי. אלו עובדים יקרים שקמו מדי בוקר במשך עשרות שנים ופעלו, יצרו וקידמו את התעשייה הישראלית".
בעקבות פנייתה של ראש העיר, השיב יו"ר מלט הר טוב, שי וייל, כי הוא פנה באופן אישי לבעלי מפעלים באיזור בית שמש ושאלו הביעו את רצונם לקלוט חלק משמעותי מהעובדים לעבודה. עוד הוסיף וייל כי לפנים משורת הדין הוצעה הצעה ,למי שיבחר לפרוש, אשר מרחיבה את תנאי הפרישה המלאים הקבועים בחוק בסכומים של מליוני שקלים נוספים.
 
עוד הוסיף כי בהיכרו את שוק העבודה במדינת ישראל הוא "משוכנע כי נצליח במלאכה החשובה של מציאת מקומות תעסוקה חלופיים לעובדי המפעל תוך שיתוף פעולה, תמיכה וסיוע של כלל הגורמים הרלוונטיים בעירייה". ראש העיר ד"ר בלוך הבהירה את עמדתה בנושא בשיחה שקיימה עם עובדי המפעל ותמשיך ללוות אותם לצד המשך קידום מאמצי הפיתוח הכלכלי של העיר בית שמש.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זבל של ראש עיר
    אנונימי 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתור תושב יש דבר שכולם חייבים להבין! לראש העיר אכפת רק מיחץ וקידום אישי ודרך אגב התושבים נהנים... בואו תראו כמה שחיתות יש בערייה
    סגור
  • 1.
    כבוד ראשת העירייה - תדאגי לתומכי הלמידה
    טפי 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 5
    יותר מאשר עובדים שהרוויחו מעל הממוצע במשק כשבפועל תומכי הלמידה מרוחים מתחת לשכר המינימום ויפה שעה אחת קודם.
    סגור