נדל"ן ותשתיות

פוקס מגיעה לבית שמש ורושמת היסטוריה בעיר

אושרה להפקדה תכנית להקמת מרכז לוגיסטי ענק של חברת פוקס בבית שמש. ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "אחרי שנים רבות של קידום הדיור בעיר אנחנו ממצבים את הפיתוח הכלכלי במרכז סדר היום. ההחלטה היא פריצת דרך בחיי העיר"
מערכת ice |  1
מרלו"ג פוקס בית שמש (צילום Evolve Media)
היסטוריה בבית שמש: אושרה להפקדה בוועדה המחוזית של מנהל התכנון תוכנית להקמת מרכז לוגיסטי של חברת פוקס בעיר. יש לציין כי בשלב הראשון יאושרו 100 דונם שיגדלו בהמשך עד לגודל של 227 דונם. מדובר במרכז עסקים מהגדולים בארץ שיוקם בשטח של מלט הר טוב. בוועדה לקחו חלק ראש העיר בית שמש, ד"ר עליזה בלוך, מהנדסת העירייה ענבר וייס ובכירים נוספים.
 
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "תוכנית הקמת המרכז הלוגיסטי היא פריצת דרך בחיי העיר בית שמש. אנחנו אחרי הרבה מאוד שנים שעיקר כיוון ההתקדמות של העיר היה סביב עולם הדיור. היום, הבחירה שלנו לתת גב מאוד גדול לפיתוח הכלכלי של בית שמש הוא מאוד משמעותי ומאוד חזק. הבחירה להקים בתוך אזור המע״ר הצפוני פיתוח כלכלי גדול ומרכז תעסוקה מאוד גדול שישרת את תושבי העיר והאזור כולו היא בחירה מודעת שלנו כעיר".
 
עוד הדגישה ד"ר בלוך כי "לבית שמש אין את הזמן כרגע לחכות עד שכל התוכנית תהיה מוכנה ולכן אנחנו מקדמים גם תכניות קטנות יותר על מנת לאפשר לדחוף את העיר קדימה. האזור הצפוני הולך להיות אזור שיש בו גם דיור, גם תעסוקה, וגם מסחר ומבחינתו המרכז הזה הוא הראשון בתוך המתחם ולכן אנו מאוד רוצים שיתקדם כמה מהר שרק אפשר. שיהיה לנו בהצלחה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה!
    מאיה 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לעליזה בלוך שמקדמת תעסוקה בעיר חרדית. כן ירבו.
    סגור