בארץ

עימותים בין מפגינים ושוטרים מחוץ למעון ראש הממשלה

המפגינים, אנשי מחאת המילואימניקים אחים לנשק, הגיעו למקום עם דגלי ארצות הברית ומכונות כביסה, וקראו: "ארה"ב מחרימה את נתניהו" ו"נתניהו מחריב את היחסים עם ארה"ב"
מערכת ice | 
עימות בין מפגינים ושוטרים (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
עימותים פרצו הבוקר (חמישי) בין מפגינים והמשטרה מחוץ למעון ראש הממשלה בנימין נתניהו ברחוב עזה בירושלים. המפגינים, אנשי מחאת המילואימניקים אחים לנשק, הגיעו למקום עם דגלי ארצות הברית ומכונות כביסה, וקראו: "ארה"ב מחרימה את נתניהו" ו"נתניהו מחריב את היחסים עם ארה"ב". 
סא"ל (במיל') רון שרף, ממובילי מחאת המילואימניקים, כרז במגפון מחוץ למעון: "לא ירדימו אותנו - לא ניתן להפיכה המשטרית להתקדם. הרודן מסכן את ביטחון המדינה. הוא רוצה להגיע לארצות הברית - כאן ברחוב עזה זה הכי רחוק שהוא יגיע".
 
העימותים התחילו כאשר השוטרים ניסו להדוף את המפגינים אחורה. שני מפגינים עוכבו לחקירה ונעצר אוטובוס בדרך להפגנה. המשטרה נתנה הוראה לנוסעים לרדת. 
ממשטרת ירושלים נמסר בתגובה: "לאחר שהמוחים לא נשמעו להוראות השוטרים וקצין המשטרה שכרז למפגינים לפנות את הציר ולהתרחק מהמקום, זאת בהתאם לפסיקת בית המשפט בהקשר של מרחק המחאות המותר מבתיהם של נבחרי ציבור, החלו השוטרים לפעול להרחקתם מהמקום. המשטרה עיכבה שניים שהפרו את הסדר ולא נשמעו להוראות השוטרים, והמוחים פוזרו לאחור. נמשיך לאפשר את חופש המחאה בגבולות החוק אולם לא נאפשר הפרת הסדר הציבורי בניגוד לחוק ופסיקת בית המשפט".
ממחאת המילואימניקים אחים לנשק נמסר: "ארה"ב מחרימה את נתניהו, ואיראן דוהרת לפצצה גרעינית, בגלל הפיכה משטרית שתחרב את הדמוקרטיה הישראלית. מר ביטחון איבד את החברה הכי טובה שלנו ואותנו מנסה להרדים ב'הקפאות' ופייק הידברות. נתניהו צריך לבחור עכשיו - ישראל חזקה ודמוקרטית, או פצצה איראנית שתסכן את כולנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה