בארץ

האיש שאמון על החוק קורא להצביע לעבריין: הביקור החריג של לוין

לכבוד חג הסוכות, שר המשפטים יריב לוין ביקר בסוכתו של העבריין המורשע רפי חיי-קדושים. בביקור לוין קרא לציבור להצביע לו בבחירות המקומיות. קדוש עומד בראשות רשימת הליכוד בהרצליה
מערכת ice |  1
יריב לוין (צילום אריה לייב אברמס/פלאש90)
שר המשפטים יריב לוין התארח בסוכתו של העבריין המורשע רפי חיים-קדושים וקרא לציבור הליכודי בעיר לתמוך בו בבחירות הקרובות. למרות עברו הפלילי, קדוש משמש כראש רשימת הליכוד לבחירות המקומיות בליכוד. "אני כאן להבטיח שרפי קדושים יעמוד בראש הסיעה הגדולה בהרצליה".
על פי ציטוט מ-N12, לוין עוד אמר בסוכה של קדושים: "אני נמצא כאן היום לא כדי לדבר על שום דבר אלא על דבר אחד – על המאמץ המשותף שלנו כדי להבטיח שרפי יעמוד בתום הבחירות הקרובות בראש הסיעה הגדולה ביותר במועצת העיר.
זו המטרה שלנו והיא מטרה אפשרית אם באמת לא נוותר על אף אחד. יש קמפיין ויש הסברה ויש הרבה דברים, בסוף בבחירות לראשות העיר מה שקובע זה כל אחד ואחת מאתנו".
בכירים נוספים בליכוד לא שכחו לפקוד את סוכתו של קדושים וביניהם: שר האנרגיה ישראל כ"ץ, שרת ההסברה גלית דיסטל, השרה מאי גולן, השר מיקי זוהר וח"כ קטי שטרית. קדושים הורשע במעשי אלימות, חטיפה, סחיטה ובנכיון צ'קים בשוק האפור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האיש הזה פחות ופחות מוצא חן בעיני (ל"ת)
    אזרח 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור