טלוויזיה

רוקדים עם כוכבים בדרך למסך: מי הדוגמנית שמצטרפת לנבחרת?

בקשת 12 ממשיכים להתכונן במרץ לעונה החדשה שצפויה להתחיל את שידוריה בחודשים הקרובים. מי הדוגמנית שתצטרף לרשימת המתמודדים בעונה?
שירה יום טוב | 
צילום freepik
הפקת רוקדים עם כוכבים מודיעה על ליהוק נוסף לתחרות הריאליטי ריקודים, ליהוק שמיני במספר. עד כה ראינו גיוון מעולמות הסלבס, עם קצת משקל לטובת הזמרים בחבורה. הפעם מצטרפת לשורת המתמודדים דוגמנית בפרופיל גבוה במיוחד לאחרונה.
בשבועות האחרונים דווח על ליהוקים שונים ומגוונים ביניהם העיתונאית גאולה אבן סער, שהגישה עד לאחרונה ברשת 13, שמצטרפת כמשתתפת בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים". עוד דווח כי תשתתף בתחרות נטע ברזילי, וכן יאנה יוסף, לירז צ'רכי, לינוי אשרם, ואלישע בנאי.
עוד הודיעו בקשת 12 על ליהוק מסקרן נוסף עם סגירת השתתפותו של הקומיקאי וכוכב ארץ נהדרת מריאנו אידלמן, שגם עומד בתקופה הזאת מאחורי אחת השערוריות הגדולות שהצליחה ארץ נהדרת לעורר לאחרונה, וכמו כן הצטרפה למתמודדי העונה ואלרי חמתי, פיינליסטית הכוכב הבא 2022. התכנית, בהפקת טדי הפקות, נמצאת בליהוקים בימים אלה ותעלה בהמשך השנה בקשת 12.
כעת מודיעים בקשת 12 על ליהוקה של הדוגמנית רומי פרנקל שתנסה להתחרות מול שאר המתמודדים. פרנקל עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות קשר זוגי שמנהלת עם כוכב הקולנוע הבריטי גרג סולקין, אותו הכירה לאחרונה כשהגיע לביקור תמיכה בישראל, ומעניין אם נזכה לראות גם אותו מעודד מטרסת הקהל באולפן בנווה אילן.
 
פרנקל תצטרף לנבחרת הכוכבים של התוכנית שצפויה להתחיל את צילומיה ושידוריה לקראת הקיץ, בדומה לעונה הקודמת שהסתיימה רגע לפני החגים עם המנצחת הגדולה עדי חבשוש, שרקדה לאורך העונה עם הרקדן ארטיום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה