טלוויזיה

לינוי אשרם לא לבד: המדליסט האולימפי שמצטרף ל"רוקדים עם כוכבים"

הנבחרת הולכת וסוגרת מקומות לקראת תחילת צילומי העונה החדשה של תוכנית הריקודים בקשת 12. אחרי שלוהקה המדליסטית האולימפית לינוי אשרם, מדליסט נוסף בדרך לרחבת הריקודים
שירה יום טוב |  2
רוקדים עם כוכבים (צילום מסך קשת 12)
הפקת רוקדים עם כוכבים ממשיכה במרץ לעבוד על ליהוקי העונה הבאה, אחרי שתי עונות מוצלחות של חידוש הפורמט בקשת. עד כה ראינו גיוון מעולמות הסלבס, עם קצת משקל לטובת הזמרים בחבורה. אחרי שדווח היום על ליהוקה של רומי פרנקל, בקשת מודיעים על ליהוק נוסף, של מדליסט אולימפי, השני בעונה אחרי שפורסם ליהוקה של לינוי אשרם לתחרות.
בשבועות האחרונים דווח על ליהוקים שונים ומגוונים ביניהם העיתונאית גאולה אבן סער, שהגישה עד לאחרונה ברשת 13, שמצטרפת כמשתתפת בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים". עוד דווח כי תשתתף בתחרות נטע ברזילי, וכן יאנה יוסף, לירז צ'רכי, לינוי אשרם, ואלישע בנאי.
כמו כן הודיעו בקשת 12 על ליהוק מסקרן נוסף עם סגירת השתתפותו של הקומיקאי וכוכב ארץ נהדרת מריאנו אידלמן, וכן הצטרפה למתמודדי העונה ואלרי חמתי, פיינליסטית הכוכב הבא 2022. 
מי שעוד יצטרף הפעם מגזרת הספורטאים, ויפגוש על הרחבה את אשרם, מדליסטית הזהב מאולימפיאדת טוקיו, הוא הג'ודוקא אורי ששון, שהביא גם הוא מדליה קבוצתית באותה אולימפיאדה שהשאירה את מדינת ישראל גאה. שני מדליסטים אולימפיים בנבחרת אחת זה לא עניין של מה בכך ולמרות היתרון המסוים שיש לאשרם מתחום ההתעמלות האומנותית, הגם שקשה להתעלם מזכייתו של אלכס שטילוב בגביע העונה הראשונה, נזכיר שבשנה שעברה יוגב מלכה הוכיח לא רע את יכולותיו בתחום על אף היותו ספורטאי בתחום הנינג'ה, שבדומה לג'ודו, די רחוק מעולמות הריקוד.
היום הודיעו על ליהוקה של הדוגמנית רומי פרנקל שתנסה להתחרות מול שאר המתמודדים. פרנקל עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות קשר זוגי שמנהלת עם כוכב הקולנוע הבריטי גרג סולקין, אותו הכירה לאחרונה כשהגיע לביקור תמיכה בישראל, ומעניין אם נזכה לראות גם אותו מעודד מטרסת הקהל באולפן בנווה אילן.
 
פרנקל וששון מצטרפים לנבחרת הכוכבים של התוכנית שצפויה להתחיל את צילומיה ושידוריה לקראת הקיץ, בדומה לעונה הקודמת שהסתיימה רגע לפני החגים עם המנצחת הגדולה עדי חבשוש, שרקדה לאורך העונה עם הרקדן ארטיום.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי זאת רומי פרנקל!?
    שיר 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רומי לא מוכרת.
    סגור
  • 1.
    למה?
    סבתא 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כתבה שלמה בשביל משפט אחד ....
    סגור