תרבות ופנאי

המחזמר "ספר הג'ונגל" חוזר: החיפושים אחר מוגלי בעיצומם

תום אבני התפרסם כשהיה בן 9, לאחר שנבחר לגלם את דמותו של מוגלי במחזמר "ספר הג'ונגל". כעת המחזמר עושה קאמבק עם הקאסט המקורי, ונערכים חיפושים אחר הילד שיכנס לנעליו של אבני. "הייתי ילד שמגשים את החלום שלו יום יום", שיתף בעבר
רוני שיינר |  1
תום אבני (צילום נווה אביאני)
המחזמר "ספר הג'ונגל" עלה לראשונה בשנת 1996, בכיכובם של טוביה צפיר (הדוב באלו), ששי קשת (בגירה הפנתר) ואלי דנקר (שירחן הנמר). אליהם הצטרפו הילדים- שחקנים תום אבני (מוגלי) ונליה צמחמן (באנה) ושחקנים נוספים.  

תום אבני (מוגלי) ונליה צמחמן (באנה) (צילום מסך: ספר הג'ונגל)
בימים אלה, כך פורסם בעמוד האינסטגרם של התוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", עובדים על החזרתו של המחזמר לבמות, בבימויו של הבמאי המקורי, חנוך רוזן.
 
כעת, החיפושים אחר ילד וילדה שיגלמו את דמותם של מוגלי ובאנה נמצאים בעיצומם.  
אבני, כיום בן 37, נשוי לזמרת לירז צ'רכי והשניים הורים לשני ילדים. לפני שנתיים שיתף במהלך ראיון בימים בהם גילם את ילד הפלא של הג'ונגל: "זה לא הרגיש אפילו לא לרגע כמו עבודה, הייתי במיצוי מוחלט של מה שרציתי לעשות, הייתי ילד שמגשים את החלום שלו יום יום".
הוא הוסיף: "עם השנים עברתי עם זה הרבה תהליכים, אבל זו זכורה לי כחוויה מאוד חיובית. אני לא מתגעגע לזה כי אני שמח שהחיים שלי המשיכו ושמח על הדברים שאני עושה, אבל מכיוון שזאת הייתה חוויית ילדות עצומה וחיובית בזיכרון שלי, אני שמח על זה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איפה עושים אודישנים? (ל"ת)
    אמא ל2 זמרים מ6כשרים 04/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור