טלוויזיה

רוקדים עם כוכבים סוגרת נבחרת, זה הליהוק האחרון והמפתיע

פרסום ראשון: יזהר כהן, הזמר הישראלי הראשון שזכה בתחרות הזמר של האירוויזיון, התקבל כמתמודד לתוכנית "רוקדים עם כוכבים". בין השמות שיתמודדו מולו על המקום הראשון בגמר: נטע ברזילי, מריאנו אידלמן וגאולה אבן 
רוני שיינר |  1
יזהר כהן (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, freepik)
הזמר יזהר כהן, זוכה המקום הראשון בתחרות האירוויזיון בשנת 1978, עבר בהצלחה את האודישן לתוכנית "רוקדים עם כוכבים" שתשודר בקשת 12, והוא האחרון שיצטרף לקאסט המתמודדים בעונה הקרובה.
לתוכנית שצפויה לעלות בקיץ הקרוב לוהקו, בנוסף לכהן, מריאנו אידלמן, נטע ברזילי (שמחלימה בימים אלה מניתוח שעברה בעקבות דלקת בתוספתן), און רפאלי, גאולה אבן, יאנה יוסף, לירז צ'רכי, לינוי אשרם, אורי ששון, ירדן ג'רבי, אלישע בנאי, דנית גרינברג, מאיה קיי, טל מורד, אבי אברומי, חזי דין, רומי פרנקל, ואלרי חמאתי, דניאל גל, שלומי טפיארו ודור הררי. 
בין אלו שנבחנו לעונה הקרובה אך ייאלצו לצפות בה מהבית נמצא אילון לוי, דובר ממשלת ישראל באנגלית, שעבר אודישן לתוכנית, ננזף על כך מצד מעסיקיו, ובהפקה החליטו לבסוף לסגור את הקאסט בלעדיו.
 
לפני שבוע כתב כהן טור מיוחד לאתר ICE, בו התייחס להתחרות האירוויזיון השנה: "הסאגה של ישראל באירוויזיון הוא סיפור של עליות ומורדות, שמשקף את המציאות הישראלית. יש תקופות שאוהבים ומעריצים אותנו, ויש תקופות שבלשון המעטה לא אוהבים ומתקיפים אותנו", כתב כהן. "כאמן מייצג של המדינה ברוב שנות חיי, נתקלתי אישית באהבה ובהתקפה כלפיי, שידעתי לעמוד מולן בהסברה, בגאווה ובאומץ". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש לך רגליים עקומות והליכה של סוס
    גאולה אבן 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרגליים שלה פעורות לרווחה היא הולכת ומדדה כמו סוס עם רגלי כדורגלן
    סגור