מדדים ומחקרים

עדן גולן יכולה להתחיל לחלום: זה מספר השיר שלה באירוויזיון

סדר השירים בחצי גמר האירוויזיון קובעה ש'הוריקן' של עדן גולן יהיה שיר מספר 14 בחצי הגמר השני, כאשר מלטה תהיה השיר הראשון, שיפתח את התחרות, אלבניה אחריה, יוון שלישית, שוויץ רביעית, צ'כיה זכתה להיות מספר 5
מערכת ice |  5
עדן גולן (צילום שי פרנקו, freepik)
בצל האיומים לפגיעה במשלחת הישראלית ואחרי שהסאגה הארוכה הסתיימה והשיר "הוריקן" נבחר כשיר איתו תייצג עדן גולן, זוכת "הכוכב הבא לאירוויזיון" את ישראל באירוויזיון במאלמו, שבדיה, שייערך בעוד כחודשיים, כעת נודע מה מספר המזל שלה לחצי הגמר.
סדר השירים בחצי גמר האירוויזיון קובעה ש'הוריקן' של עדן גולן יהיה שיר מספר 14 בחצי הגמר השני, כאשר מלטה תהיה השיר הראשון, שיפתח את התחרות, אלבניה אחריה, יוון שלישית, שוויץ רביעית, צ'כיה זכתה להיות מספר 5 ואחריה צרפת. אוסטריה, דנמרק וארמניה תופסות את שירים 6-8 ולטביה תשיעית.
ספרד אחריה, סן מרינו בהמשך ואז מגיעות גאורגיה, בלגיה ואסטוניה שמקדימות את עדן גולן ה-14 כאמור. נורבגיה זכתה להיות שיר מספר 15 ובריטניה תנעל את התחרות של חצי הגמר עם שיר מספר 16.  
 
כזכור, ישראל נמצאת השנה תחת זרקור ענק בענייני האירוויזיון. עוד לפני הבחירה בעדן כנציגה, ולפני סערת השיר - בעולם הימרו שישראל תיקח את המקום הראשון. לפני כחודש עם פסילת השיר בפעם הראשונה, התחילו בישראל להידרדר בטבלת ההימורים, וזה המשיך ככל שהדיונים המשיכו ובעיקר לפני שבועיים, אז תמונת המצב שיקפה כי ישראל צפויה לפרוש מהתחרות כנגד סירוב האיגוד האירופי לקבל את השיר שהוגש.
כאשר נחשף סוף סוף השיר המדובר במשדר חגיגי בכאן 11, אז שודר לראשונה הקליפ הרשמי והביצוע של עדן גולן לשיר "הוריקן", בגרסה הסופית שלו שאושרה רק ימים בודדים קודם לכן, וברור היה שטבלאות ההימורים יגיבו בהתאם, אבל מאז ישראל מדשדשת בקצה העשירייה הראשונה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    משהו
    מישהו 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איכשהו
    סגור
  • 4.
    אתם ליצנים
    יוסל 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ספרד,בריטניה,איטליה,צרפת וגרמניה אינן מתחרות בחצי הגמר כלל,כבר שנים רבות.לכן "בריטניה" לא תשיר את שיר מספר 16,צרפת לא "אחרי צ'כיה" ועוד.אולי השירים של אותן מדינות יוצגו במופע,אך הם לא יתחרו על מקומם בגמר,מאחר שמדינות אלה עולות אוטומטית לגמר(ואיתן המארחת שבדיה).
    סגור
  • 3.
    אולי כדאי לבדוק שם מה כתבתם?
    אפרת 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטבלה רשום שהולנד הולכת להיות שיר מספר 16 ואילו אתם כתבתם בריטניה. מצער לראות שאין הקפדה על עיתונאות (אמנם צהובה וחסרת חשיבות) מדויקת.
    סגור
  • 2.
    עדן זה לא משנה לנו לאיזה מקום תגיעי (ל"ת)
    את מעולה! גאים בך 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מדוע שלחו את עדן אלנה ולא שרה נתניהו?? (ל"ת)
    שרה הרבה יותר טוב 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור