טלוויזיה

"האח הגדול" בהפתעה מטורפת: זה הדייר שיחזור בעונה הקרובה

העונה הקרובה של "האח הגדול" ברשת 13 כבר מתקדמת עם שלב הליהוקים, וכעת נודע על הפתעה ענקית שמתוכננת בעונה הזו, במסגרתה הדייר לשעבר, ליאל קוצרי, חוזר לתוכנית ויראיין את הדיירים שמודחים
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
העונה הקרובה של "האח הגדול" ברשת 13 כבר מתקדמת עם שלב הליהוקים, והיום (שני) נודע על הפתעה ענקית שמתוכננת בעונה הקרובה, במסגרתה דייר "האח הגדול" לשעבר, ליאל קוצרי, יחזור לעונה הקרובה של הריאליטי האהוב.
על פי הדיווח של "ישראל היום", קוצרי יחזור לבית השמור במדינה שם ישמר כ"האח הדיגיטלי", כאשר בתפקידו החדש הוא יראיין את כל הדיירים שמודחים ויוצאים מבית "האח הגדול". הראיונות שיערוף קוצרי עם הדיירים המודחים ישודרו באתר רשת 13 וברשתות החברתיות השונות של הערוץ.
 
כזכור, רק לאחרונה קוצרי, שלא הוזמן לחתונה של שני הדיירים שיצאו מבית "האח הגדול" והתחתנו, שי לי עופרי ושניר בורגיל, עמם חלק את אותו החלל בבית "האח הגדול", חשף מה עשה במהלך החתונה של השניים - יצא לחגוג ולהרים באירוע אחר: מופע "סולד אאוט" של עדן בן זקן בהיכל מנורה, במסגרתו אירחה את יסמין מועלם. 
היריבות בין קוצרי לבין בני הזוג עלתה הילוך מאז שהסתיימו צילומי התוכנית. כאשר נודע לקוצרי על האירוסין, הוא פרסם סטורי שלו כשהוא מתגלגל מצחוק. זמן קצר לאחר מכן, במהלך ראיון, אמר: "החתונה הזאת היא בסך הכל הצגה. גם הקרובים שלהם חושבים ככה, הם פשוט מפחדים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה