תקשורת ומדיה
אבישי בן חיים הפתיע את "הפטריוטים": "שיניתי את דעתי על ביבי"
לאחר שנפרד מרשת 13, ד"ר אבישי בן-חיים הצטרף לפאנל "הפטריוטים" וסיפר בשידור חי כי שינה את עמדתו ביחס לראש הממשלה בנימין נתניהו. כיצד הגיבו ינון מגל ויתר חברי הפאנל? | צפו
לאחר שנפרד מהקולגות ברשת 13, איש התקשורת אבישי בן-חיים הודיע על הצטרפותו לפאנל תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" המשודרת בערוץ 14. עם תחילת התוכנית, המגיש ינון מגל הציג אותו בפני הצופים בבית והכריז: "זו הופעה ראשונה שלו כאן ב'פטריוטים'. הוא הגיע אלינו מערוצי התבהלה, תרעלה, תעמולה, יאוש, דכדוך, שביזות, חוסר אונים, חוסר רצון לקום בבוקר וחוסר חדוות חיים. גבירותיי ורבותיי, קבלו בבקשה את ד"ר אבישי בן-חיים".
עם כניסתו לאולפן, זכה העיתונאי למחיאות כפיים סוערות מקהל באולפן. לאחר מכן, סיפר ד"ר בן-חיים על ההחלטה להיפרד מרשת 13 ולהצטרף לתוכנית הדגל של ערוץ 14: "לפני 30 שנה בערך התחלתי את הקריירה התקשורתית פוליטית שלי בתוכנית 'פופוליטיקה'. הייתה הזירה הכי חושנית, חיננית, הכי חיונית שבה לימדו מה זה תקשורת.
15 שנה אחר כך, לפני 16 שנה בערך, עברתי לערוץ 10, ערוץ 13 היום, ושם הייתה התוכנית הכי חיננית, הכי חושנית והכי חיונית שבה יש את הראיונות הטלוויזיוניים הכי חזקים - לונדון וקירשנבאום. בכל המקומות הללו היה כיף, אבל הייתה הגמוניה ברורה של השמאל והיינו כאילו אורחים. עכשיו אני מגיע לפה, ויש פה שינוי מטורף. אני מגיע לתוכנית הכי חיונית, הכי חיננית, הכי חשונית שבה מתנהל הדיון הישראלי הכי מגניב שיש וזו הבמה הזאת".
עוד הוסיף בן חיים: "אני חוזר אחרי בערך שנתיים וחצי בחוץ וראיתי שהתוכנית וערוץ 14 בכלל זה יותר מאירוע תקשורתי, זה אירוע של זהות. כלומר, אנשים לאורך כל הדרך, הם לא הותירו לי ברירה ואמרו: אבל אתה הולך לערוץ 14? נכון? שתי שאלות הם שאלו אותי: 'אתה הולך לערוץ 14?' והשנייה היא: 'אבל אתה לא שינית את דעתך על ביבי?' כי גם ביבי הוא מגדיר זהות של סנטימנט לאומי".
ערוץ 14, C14_news@
עוד הוסיף בן חיים: "אני חוזר אחרי בערך שנתיים וחצי בחוץ וראיתי שהתוכנית וערוץ 14 בכלל זה יותר מאירוע תקשורתי, זה אירוע של זהות. כלומר, אנשים לאורך כל הדרך, הם לא הותירו לי ברירה ואמרו: אבל אתה הולך לערוץ 14? נכון? שתי שאלות הם שאלו אותי: 'אתה הולך לערוץ 14?' והשנייה היא: 'אבל אתה לא שינית את דעתך על ביבי?' כי גם ביבי הוא מגדיר זהות של סנטימנט לאומי".
בעקבות השאלה שהעסיקה רבים, הצהיר איש התקשורת כי הוא שינה את עמדתו ביחס לראש הממשלה בנימין נתניהו: "אז הנה אני בערוץ 14, אבל לגבי ביבי אני רוצה להגיד שכן שיניתי את דעתי על ביבי. בהיקשר הזה, שיניתי את דעתי על ביבי. אני הערכתי את ביבי כאחד המנהיגים הכי חשובים בתולדות מדינת ישראל.
עוד ב-
אחרי מה שהיה כאן בשנים האחרונות, כשהייתי מחוץ לתקשורת, אני מעריך אותו יותר. אני שיניתי את דעתי. אני חושב שהוא אחד המנהיגים הגדולים ביותר בהיסטוריה של העם היהודי בכלל ושיש לנו משימה קדושה לשמור עליו ולהגן עליו כמו שלא יכלו בדור הקודם להגן על בגין".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(13):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
13.השתלת מח דחוף, הגית לערוץ המכון, תרגיש לידם חכם הדור (ל"ת)ליכודניקית לשעבר 06/2026/05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
12.אהבת ישראלאריה 06/2026/05הגב לתגובה זו0 0כשהוא שידר בערוצי התבהלה אתם חבקתם אותו כמה אתם צבועים עכשיו אתם קוראים לו בקריאות גדאפנאי הפוסל במומו פוסל יחיו הקנאים ויסבלוסגור
-
11.מטומטם נשאר טמבלעממיקו 06/2026/04הגב לתגובה זו1 1=== זוכר אותו מסקר כל מוצש את דרשותיו של עובדיה עבדאלה יוזף. ישראל בסכנת קיום אמיתי ואבישי בן חיים הטמבל חושב שהוא מנהיג ראוי ?סגור
-
10.אתם מבינים מה זה מרוקאידני 06/2026/03הגב לתגובה זו2 3שבשבת מכירים,ככה מתנהל מרוקאי עלוב ורק מכל תוכן,אבישי הוא אחד מהם,בן חיים הוא סתם עוד כושל מהזן הנמוך ביותר מה שמאפיין מרוקאים כושלים שנעים מצד לצד כמו שבשבת,אין לו עמוד שידרה הוא הגיע לערוץ 14 וכבר ראה צורך להשפיל את עצמו כדי שיתקבל ויקבל מכיאות כפיים,זה המרוקאי האמיתי,רק דבר אחד נוסף ניראה לי שהוא סובל הוא לא ניראה טוב ממצמץ ואני מאחל לו בריאות,בקרוב סביר להניח שיתהפך כמו סטייק כיאה למרוקאי כושל ושפוט של נתניהו ובמכונת הרעל,אגב שלא תבינו לא נכון אני מרוקאי שמזמן מזמן ניגמלתי מהגועל נפש שדורסים אותם ואם בוחרים בהם תסמונת האישה המוכה מכיריםסגור
-
9.הכסף מדבראבי 06/2026/02הגב לתגובה זו1 1אין ספק שהכסף הגדול מדבר אליך לא מאמין למילה ממה שאמרתצעל ביבי. בטח ביימו אותך ועשיתם חזרות לפני..סגור
- טען עוד
-
8.בן חייםשלומי 06/2026/02הגב לתגובה זו1 0טוב שעברתה ל14 שם מקומך מתסיס ומפלג עוכרי ישראל עלובים שקרנים כמו ש14 יודיע להרוססגור
-
7.כמה אומץ, לעבור ל14 כשהוא תחת מטר הכפשות ועלילות מ12,11 (ל"ת)WOW 06/2026/02הגב לתגובה זו1 3סגור
-
6.תגידו את האמת, יש לכם סטארט-אפ חלומי בחיתוליו…רק אמת 06/2026/02הגב לתגובה זו1 0מי מהמועמדים לראשות הממשלה הייתם לוקחים לנהל אותו? מי שלא יגיד נתניהו - שקרן.סגור
-
5.ביבי ינצח כי הכי טוב מכולם והם גמדים לידו. כזה פשוטהכי פשוט 06/2026/02הגב לתגובה זו2 4תגידו את האמת, יש לכם סטארט-אפ חלומי בחיתוליו… מי מהם הייתם לוקחים לנהל אותו? מי שלא יגיד נתניהו - שקרן.סגור
-
4.איכסאת 06/2026/02הגב לתגובה זו4 2איש דוחה. מתאים לו ערוץ הביבי. אין לו מה לחפש בערוצים השפויים.סגור
-
3.אין עליך.אבשיעומרי 06/2026/02הגב לתגובה זו3 3וואלה הביא הגדרה.זה לא סתםםםם ערוץ זה סגמנט משנה מציאות!! באמת.היום זה מובן מאליו, פעם לא היה ערוץ תקשורת ימני! שהוא אנטי מגזרי. תעריכוסגור
-
2.ערוץ 14צבי יואל 06/2026/01הגב לתגובה זו4 1הערוץ מייצג את כל מה שמקולקל בחברה הישראלית. מצטרפים אליו אנשים חכמים, כמו ד"ר בן חיים, אבל חלקם מונעים מתוך רגשות אפליה. לתוכנית " הפטריוטים, מטרה אחת: לתקוף כל מי שלא חושב כמוהם. יש הרבה תהליכים של עיוות העובדות ותמיכה עיוורת, סגנון הכת של גואל רצון, ברוה"מ נתניהו. הערוץ מבסס פעילותו על הגברת השנאה הפנימית, העמקת הקרע בקרב העם ,הדגשת המפריד בינינו ולא המאחד אותנו, על ידי מלחמה עיקשת ובלתי הוגנת, כלפי כל הערוצים האחרים. ערוץ 14 "והפטריוטים" לא רוצים כי הערוצים האחרים יבלבלו אותם עם עובדות- לכן מנסים לפגוע באמינותם.זאת כאשר הם מהנדסים את תודעת הציבור, בעיקר שלהם, בניתוחים נוסח יעקב ברדוגו, אשר נראה כי גם הוא מונע מתחושות מעוותות ומשנאה עצמית, קודם כל- ואחרי זה שנאה תהומית ומזיקה ביותר לעם ולמדינה, כלפי כל מי " שלא ערוץ 14". הערוץ מייתר את " אל ג'זירה " ובמגמתו לקטב ולהעמיק הקרע הפנימי- איני יודע מי מבין שני הערוצים - עושה זאת " יותר טוב". סודנו הלאומי הוא אחדותנו- בלעדיה עתידנו וקיומנו בסכנה! ערוץ 14 תורם ומגביר סכנה זו!סגור
-
1.אידיוטחיים 06/2026/01הגב לתגובה זו5 3אני בטוח שגם יותר מאלפיים ההרוגים בבתי הקברות ואלפי הפצועים ונכים יסכימו איתך לגבי ביבי.סגור



