תקשורת ומדיה

עמית סגל מחוץ לאולפן החדשות: "אני פה בגלל אשתי"

עמית סגל, לקח פסק זמן קצר מהדרמות הבוערות בתקשורת כדי להתייצב בחזית משפחתו. סגל שיתף בחשבון האינסטגרם שלו רגע מתוק ומשעשע מביקור משותף עם בנו הקטן בתערוכה החדשה, אותה אוצרת רעייתו, רעות קרמר-סגל | כל הפרטים

עמית סגל (צילום פלאש 90/ יהושוע יוסף, מסך קשת 12)
הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, לקח פסק זמן קצר מהדרמות הבוערות בתקשורת כדי להתייצב בחזית המשפחתית. סגל שיתף בחשבון האינסטגרם שלו רגע מתוק ומשעשע מביקור משותף עם בנו הקטן בתערוכה החדשה באשדוד, אותה אוצרת לא אחרת מאשר רעייתו, רעות קרמר-סגל.
האירוע המשפחתי המרגש התרחש במוזיאון לתרבות הפלשתים באשדוד, שם מוצגת בימים אלו התערוכה המסקרנת "קו התפר - אנתרופולוגיית אופנה". רעות קרמר-סגל היא אחת מהאוצרות המרכזיות המעורבות בפרויקט הייחודי, המבקש להעניק פרשנות רחבה ועמוקה לשאלה היומיומית והפשוטה לכאורה - "מה ללבוש?".
התערוכה עוסקת בלבוש ובאופנה כמרחב תרבותי ואנתרופולוגי מרתק, ובוחנת כיצד בגדים משמשים לא רק כפריט לבוש בסיסי, אלא גם ככלי רב-עוצמה לביטוי של זהות אישית, מעמד ושייכות חברתית.

קרדיט: צילום מסך אינסטגרם עמית סגל
כדי להביע תמיכה באוצרת הגאה ובמפעל התרבותי שלה, הגיע הפרשן הפוליטי למקום יחד עם בנו הקטן, עילם עוז. בסטורי שהעלה סגל לחשבון האינסטגרם הרשמי שלו, הוא נראה לצד אחד ממיצגי האמנות המרשימים המוצגים בתערוכה, תוך שהוא אוחז בבנו ביד אחת ובידו השנייה מתעד את הרגע עם מכשיר הטלפון הנייד שלו.
סגל, שידוע בחוש ההומור המושחז שלו, בחר להוסיף נימה קלילה ומשעשעת לפוסט האמנותי, והבהיר לעוקבים בדיוק מי מקבל את ההחלטות בבית. "אני פה בגלל אשתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה