תקשורת ומדיה
וואלה משיק שירות שליחת קבצים גדולים במייל: ומי נבחר לככב בקמפיין הפרסומי?
אבי ביטר יככב בקמפיין הפרסום בעלות של מיליון שקלים, באתרי אינטרנט, בעיתונים ובקולנוע, עבור השירות החדש שיאפשר לשלוח עד 500 מגה
השירות החדש מוצע באינטגרציה מלאה עם תיבת המייל של וואלה. בוואלה אומרים כי העלאת קבצים והורדה שלהם מתבצעת בצורה נוחה, מהירה וקלה לתפעול ולמשתמשים ניתנת גישה לאזור אישי לניהול הקבצים שהועלו לשרת, כולל חיווי על הורדת הקובץ שנשלח וזמינותו להורדות נוספות.
השירות יתווסף לתיבות וואלה דואר במהלך הימים הקרובים, כאשר ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי שיכולול פרסום באתרי אונליין, פרסום בעיתונים ובקולנוע, בעלות של כמיליון שקלים ברוטו. את הקמפיין מפיקה \'לעומק התודעה\'.
סמנכ\"ל מוצרים בוואלה, עידו אשד, מסר: \"השירות החדש במייל של וואלה מספק את הפתרון החינמי המוצלח ביותר ברשת להעברת קבצים גדולים. וואלה דואר מהווה את אחד מתחומי הפעילות החשובים שלנו ובכוונתנו להתמיד בשיפור ובשכלול המערכת לטובת חוויית שימוש אופטימאלית עבור הגולשים\".
יש לציין כי וואלה הוא האתר המוביל בישראל על פי ועדת המדרוג באינטרנט. באתר גולשים כ-1.2 מיליון גולשים שונים מדי יום, כאשר חלק לא קטן מהם עושה שימוש בתיבת הדואר הפופולארית של וואלה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.פשוט קמפיין נוראירוני 03/2012/13הגב לתגובה זו0 0לפחות היו עושים עם אבי ביטר משהו מצחיק. עוד קמפיין נוראי מבית היוצר החובבני של לעומק התודעה. עכשיו אני מבין למה הלקוחות שהם עבדו איתם בורחים מהם.סגור
-
1.בקצב העלאה שיש בארץ זה לא יותר מגימיק (ל"ת)דן 03/2012/13הגב לתגובה זו0 0סגור


