תקשורת ומדיה

"בבית שמש התקשורת נוטה טוטאלית לצד אחד, בני האור נגד בני החושך"

התקשורת נוטה לצד אחד, יש אפליה, וישראליות היא לא "מלייה מתנשא". ח"כ אריה דרעי התארח בפאנל על סיקור חרדים בכנס אילת לעיתונות
אריה דרעי מתוך 'המקור' (צילום מסך המקור ערוץ 10) (צילום המקור ערוץ 10)
מנהיג ש\"ס אריה דרעי טען כי התקשורת מציגה את המאבק חילוניים-חרדים כמלחמה של \"בני האור נגד בני החושך\". את הדברים אמר היום (יום ב\') ח\"כ דרעי בפאנל \"עידן חדש בסיקור החרדים?\" בכנס אילת לעיתונות המתקיים במלון הרודס.
\"בבית שמש מדובר במאבק תרבותי אידיאולוגי והתקשורת נוטה באופן חד משמעי וטוטאלי לצד אחד, בני האור נגד בני החושך\", אמר יו\"ר ש\"ס. \"אני לא מצדיק תופעות של זיוף ואני לא יודע מה היה שם, אבל התקשורת נותנת ביטוי לצד אחד בלבד. ברור שאיסוף ת\"ז הוא מגונה. יש הרבה קבוצות ורבדים בחברה שלנו ואי אפשר לשלוט בכולם. אין ספק שהתקשורת העצימה את המאבק\".
לדבריו, \"התקשורת מעצימה כל דבר שקשור לחרדים. אני יכול לתת לך עשרות רשויות מקומיות בהן מחלקים את הקולות בבחירות בצורה לא חוקית וכולם שותקים\".
פרשן החרדים של ערוץ 10 שהנחה את הפאנל, אבישי בן חיים ביקש מדרעי לדעת לאן הוא לוקח את ש\"ס בעידן של פוסט הרב עובדיה יוסף - לישראליות או לחרדתיות, וזכה לתשובה כי \"בעקבות פטירתו של המרן זצ\"ל, עברנו טראומה שאנחנו לא יודעים איך לחיות איתה. אין לי תוכנית אסטרטגית ברורה לאן ש\"ס ממשיכה מכאן. קודם כל צריך לבדוק מה זו הישראליות? תבנית של ציונות? של תל אביביות? של המלייה המתנשא?\".
דרעי גם התייחס לסדרה של אמנון לוי בערוץ 10 השד העדתי. \"הלוואי ולא הייתה קיימת אפליה יותר. אמנון לוי עשה סדרה יפה שמוכיחה את האפליה. מי שמנסה להתכחש לה כנראה שלא אוהב ששמים לו מראה מול הפנים. צריך לעשות ניתוח גם אם הוא כואב\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה