תקשורת ומדיה
23.9% לקידום התכנית 'המיזם' לא נספר בסוף; ערוץ 10 עם שידורים חוזרים
התכנית הייתה קצרה מ-20 דקות ולכן לא נמדדה - למרות שהניבה רייטינג נאה בזכות מהדורת 'חדשות 2'. שאר הערב היה פושר יחסית בערוצים השונים
ערוצי הטלוויזיה המסחריים סיימו אתמול (יום ב\') בערב את משדרי יום השואה, והשתדלו לחזור מהר מהר לנוהל עבודה רגיל - מהלך שלא הניב רייטינג גבוה. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המיזם - ניסוי כלים (רשת, ערוץ 2), תכנית לקידום הריאליטי החדש המיזם, נהנתה מהפלטפורמה של מהדורת החדשות וקיבלה 23.9%, אולם לא נספרה משום שהייתה קצרה מ-20 דקות.
מאידך, התכנית שווה להשקיע (רשת, ערוץ 2) עם אברי גלעד, הסתפקה ב-16.4%. ממול, ערוץ 10 בחר באסטרטגיית השידורים החוזרים והאחוזים הבודדים: \'טור אחד לחלום\' קיבל 7%, \'עד סוף העולם - תכירו את הזוגות\' עם 5.1%, ולקט של \'ערב טוב עם גיא פינס\' שרשם 4.6%.
\'בא לחדש\' (רשת, ערוץ 2) הניבה 11.3%, שידור חוזר של הסרט \'מגיהנום לגן עדן\' (ערוץ 1) עם 3.6%, שידור חוזר של \'מי בא לארוחת ערב\' (רשת, ערוץ 2) עם 6.7%, \'פינס בלילה\' (ערוץ 10) קיבלה 4.6%, \'היום שהיה\' (ערוץ 10) זכתה ב-5.5%, \'לילה כלכלי\' (ערוץ 10) הניבה 6.7%, ו\'צינור לילה\' (ערוץ 10) עם 5.6%.
ראש בראש בפרה-פריים: שידור חוזר של התכנית \'לאסוף את השברים\' (רשת, ערוץ 2) קיבל 10.4%, לפני \'תכנית חסכון\' (חדשות 2) עם 15.5%. מנגד, \'סווינג עד סוף החיים\' (ערוץ 10) רשמה 3.9%.
בגזרת החדשות: \'חדשות \'2 קיבלה 22.7%, מול \'חדשות 10\' עם ערב חלש של 7.2%, ו\'מבט\' (ערוץ 1) שרשמה 5.2%.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


