תקשורת ומדיה

לקראת TGI: מה עושה 'מעריב' בעידן עזור - והאם רשת ב' תשמור על יציבות?

על הפרק בסקר TGI שיפורסם ביום שני הבא: מעריב בעידן פוסט בן צבי, קרב 'ידיעות'-'ישראל היום', והשפעות התכנית לסגירת רשות השידור על קול ישראל
כולם נגד כולם (צילום ארכיון: אייס) (צילום צילום ארכיון: אייס)
חודשיים וחצי לאחר שהחליף בעלות, נדע האם מעריב מצליח לבלום את הקריסה שלו בחשיפה בקרב הקוראים, וזאת עם פרסומו ביום שני הבא של סקר TGI, הבוחן את שיעור החשיפה בקרב בוגרים בני 18 ויותר, של עיתונים ותחנות הרדיו, על בסיס שנתי וחצי שנתי. את הסקר עורכת קנטאר מדיה מחקרי TGI מקבוצת קנטאר מדיה.
ב-6 החודשים הראשונים של 2012 החשיפה של העיתון שהקים עזריאל קרליבך ב-1948 עמדה על 11.9%, בחצי השני של אותה שנה החשיפה ירדה ל-9.7%, בחצי הראשונה של 2013, צנחה החשיפה ל-5.8%, ובחצי השני של אותה שנה - ל-3.5% בלבד .
במשך מספר חודשים, מסוף 2013 ועד סוף אפריל, אז עברה בעלות לידיו של אלי עזור, חולק \'מעריב\' כעיתון חינם בשעות הערב. הצעד הראשון של עזור היה לבטל את המהלך הזה, ואולם, החשיפה של העיתון הוגדלה, סופהשבוע שולב בתוכו, והחלה סינרגיה של תכנים עם ג\'רוזלם פוסט, ישראל פוסט ועוד גופי תקשורת שנמצאים בבעלותו של עזור.
כזכור, מעניין יהיה לדעת מה קורה בגזרת הגדולים - ישראל היום לידיעות אחרונות, שרשמו תיקו במפגשים הקודמים, והאם הקרב בין היומונים הכלכלים ימשיך להיות סוער גם הפעם.
ומה קורה בגזרת הרדיו? סקר TGI בוחן גם את נתוני האזנה לתחנות קול ישראל, גלי צה\"ל והרדיו האזורי. רשת ב\', שהצליחה לזנק בחציון הקודם ב-20% ל-25.7% חשיפה, עשויה להיפגע בגלל מאבקי הטכנאים והעיתונאים נגד התכנית לסגירת רשות השידור, והזעם הציבורי כלפי השימוש בשידור למאבקים אלו. מאידך, האם גל\"צ אף היא תצליח לשמור על נתונים גבוהים, גם כאשר מפקדה ירון דקל זוכה לביקורת על המהלכים בהם נקט להורדת תכניות ותיקות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה