תקשורת ומדיה
לאחר 5 וחצי שנים: סמנכ"לית השיווק של HOT סביון בר-סבר פורשת מתפקידה
בשנותיה בחברה הובילה בר-סבר מהלכים אסטרטגיים משמעותיים ובכללם שינוי המיקוד העסקי מחברת כבלים לחברת תקשורת, כולל המעבר לשפה תקשורתית חדשה
לאחר 5 וחצי שנים בתפקידה, סביון בר-סבר סמנכ"לית השיווק של HOT תפרוש מתפקידה. בר-סבר הודיעה היום (יום ב') למנכ"ל HOT אילן צחי על רצונה לסיים את תפקידה.
במהלך שנותיה ב-HOT ליוותה והובילה בר-סבר מהלכים אסטרטגים משמעותיים של הקבוצה, ובכללם כניסה לשירותים חדשים בשוק התקשורת ושינוי תפיסת HOT מחברת כבלים לקבוצת תקשורת. בר-סבר היתה גם זו שהניעה את המעבר של HOT לשפה תקשורתית חדשה, ישראלית ומדוברת באמצעת משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ומאוחר יותר באמצעות ראובני פרידן IPG. במסגרת הקמפיינים המצליחים של החברה נעשה שימוש בכוכבים המופיעים בהפקות המקור של החברה כגון עספור, הבורר וזגורי אימפריה.
בטרם הגיעה בר-סבר ל-HOT היא סיימה את תפקידה כסמנכ"לית השיווק של קוקה קולה בחברה המרכזית למשקאות קלים בטונים צורמים לאחר ראיון שהעניקה לליידי גלובס. בר סבר ננזפה על ידי מנכ"ל החברה המרכזית למשקאות קלים בעקבות דבריה בכתבה וכן בעקבות הופעתה בחצאית מיני.
לדברי בר-סבר: "אני מוקירת תודה על התקופה המרתקת, האינטנסיבית ורבת העשייה שחוויתי פה. נהנתי מכל רגע ולמדתי המון. בחמש וחצי שנים אלו הובלתי יחד עם חבריי להנהלת HOT את אחד המהפכים העסקיים המשמעותיים ביותר בשוק התקשורת, מחברת כבלים לקבוצת תקשורת מובילה. העמקנו את היצע השירותים הייחודי שלנו, הבאנו את החברה למובילות טכנולוגית ובשורה התחתונה למדדים פיננסיים ראויים ביותר. אני מודה לאילן צחי על האמון המלא שנתן בי, להנהלת החברה ולשותפיי לדרך בחטיבת השיווק, על חמש שנים נפלאות של עשייה".
אילן צחי מנכ"ל HOT אמר היום, "בשם החברה ברצוני להודות לסביון בר-סבר על תרומתה האדירה ויוצאת הדופן ל-HOT. סביון הביאה עימה שילוב של יצירתיות יוצאת דופן עם יכולת אנליטית גבוה ומקצועיות ניהולית מעוררת השראה, שאפשרו לה להוביל בתקופה מורכבת ומלאת אתגרים להיות חלק בהזנקת החברה להובלה בשוק תחרותי, סבוך ומאתגר. אין ספק שסביון הטביעה את חותמה ואני מאחל לסביון הרבה הצלחה בהמשך דרכה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.תותחית עלמיכאל 06/2015/02הגב לתגובה זו0 0אובדן מקצועי להוטסגור
-
2.עוד כלומניקית. בתקופת הוט איבדה הכי הרבה מנויים! (ל"ת)אייל 06/2015/01הגב לתגובה זו0 2סגור
-
1.כוסית (ל"ת)פששש 06/2015/01הגב לתגובה זו0 2סגור


