תקשורת ומדיה

היידה קפיטליזם: רדיו ת"א משיק תכנית כלכלית בפורמט חדש

פרסום ראשון: 'שוק חופשי' אותה יגיש רועי כ"ץ מדי יום ב-11:00 בבוקר, עשויה לעצבן בין היתר ועדי עובדים וכאלה התומכים ביתר מעורבות ממשלתית
אלכסנדר כץ |  1
רועי כ"ץ (צילום רדיו תל אביב)
רדיו תל אביב תשיק בקרוב תכנית כלכלית חדשה בהגשתו של רועי כ"ץ, סמנכ"ל התוכן בתחנה – כך נודע לאייס. התכנית בשם 'שוק חופשי' צפויה להתחיל בראשון הקרוב, ותשודר מדי יום ב-11:00 בבוקר, על חשבון השעה השנייה מתוך שתיים של רצועת המוזיקה שמתחילה ב-10:00.
'שוק חופשי' היא תכנית כלכלית בפורמט חדש, כשתתמקד בבירוקרטיה שחונקת את היזמות בישראל, בנטל המס הקיצוני, במעורבות יתר של הממשלה בכל תחומי החיים, בהתנהלות הבעייתית של ועדי עובדים ועוד. בכך אפשר להגדיר את התכנית כ"תכנית כלכלית קפיטליסטית", שלא בטוח למשל שבגופים כמו ההסתדרות יאהבו במיוחד.
במקביל, מתכוונים בתכנית גם להתייחס לאזור הזיכיון של התחנה – תל אביב וסביבותיה, ותביא בכל יום את החוויה העסקית התל אביבית, כגון סטארט-אפים, חממות טכנולוגיה, קולינריה ומקומות בילוי.
ברדיו תל אביב אישרו את הפרטים. "'שוק חופשי' היא התכנית היחידה ברדיו הישראלי שמעודדת יזמות, מאמינה שאין חברה צודקת בלי כלכלה חזקה, מתנגדת למיסים גבוהים ומשוכנעת שהאזרחים יודעים מה לעשות עם הכסף שלהם טוב יותר מכל ממשלה", מסר כ"ץ לאייס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התוכנית הזו לא תרגיז אף אחד
    הדס 05/2018/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי אחוזי האזנה לרדיו תל אביב הם כה זניחים. זה ניסיון קלוש להתחרות עם 103.
    סגור