שיווק ופרסום

ONE SHOW: פיינליסטים לליאו ברנט, דניאל ברק וניר רפואה

שני הפיינליסטים של ליאו ברנט, מתוך 4 הגשות, הם עבור הקמפיין המדובר למותג בירה אלכסנדר וסרט ה"קרייסס" לסמסונג
משה בנימין | 
One Show (צילום יחסי ציבור)
תחרות הפרסום ONE SHOW האמריקאית, מהקשות בסבב התחרויות העולמי ובהתאם גם הנחשקות והמוערכות פרסמה את רשימת השורטליסט של העבודות שהעפילו לשלב הגמר. על המעטים שהסתננו לשלב הגמר נמנים משרד הפרסום ליאו ברנט מישראל עם 2 פיינליסטים. נציגות נוספת מגיעה מצד אנשי הפרסום הישראליים (לשעבר) כגון ניר רפואה ממקאן ניו יורק ודניאל ברק מסאצ'י LA.  
שני הפיינליסטים של ליאו ברנט, מתוך 4 הגשות, הם עבור הקמפיין המדובר למותג בירה אלכסנדר וסרט ה"קרייסס" לסמסונג. עבודה נוספת, שקית המגבת של גפן טים עבור דוריטוס, שדווקא זכתה להכרה בינלאומית, הוגשה אך לא העפילה לשלב הגמר.
  
הזוכים יוכרזו ב-2 ערבים שייערכו בין ה-6 ל-10 במאי 2019, במסגרת שבוע הקריאייטיב של התחרות שייערך בניו יורק. התחרות נוסדה ב-1973 ובשנה שעברה הוגשו אליה למעלה מ-20 אלף עבודות והוענקו בה רק 596 פרסי "עפרון" - Pencil. יחס הזכייה עומד על 33 הגשות לעפרון, דהיינו 3% בלבד מההגשות בלבד זוכה בפרס כלשהו, ובהנחה שרוב הפרסום הם ארד או כסף, המשמעות היא שזכייה בזהב היא כמעט בלתי אפשרית ונחשבת להישג משמעותי. 
בין זוכי העבר והמעפילים לשלב הגמר בתחרות בעבר, נמנים באומן בר ריבנאי עם עפרון כסף ב-2016, מקאן תל אביב ב-2013, שלמור אבנון עמיחי ב-2011, אידיאולוג'יק ואף דורי בן ישראל, איש הקריאייטיב ובעליו של אתר המזבלה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה