תקשורת ומדיה

בעקבות יום האבל: רק חדשות ישודרו

רשת 13 הודיעה כי  בלוח השידורים יופיעו רק שידורי חדשות. בין היתר, הופעתה של המחליפה של טלי מץ טילבור בעולם הבוקר תידחה. כל הפרטים על השידורים של מחר
מערכת ice |  2
חדשות 13 תמר איש שלום ואודי סגל (צילום מסך חדשות 13)
האסון במירון שהוביל ליום אבל לאומי  השפיע בין היתר גם על ערוצי הטלוויזיה. בחדשות 13 החליטו להמשיך את הקו שאיפיין אותם ביום שישי האחרון והחליטו כי ישודרו אך ורק חדשות מ-6:00 בבוקר. 
בהודעה שיצאה מערוץ רשת 13 הוחלט כי ישודרו חדשות לאורך כל היום בעקבות יום האבל הלאומי לזכר נספי האסון במירון. בהודעה נכתב: "לאור ההכרזה על יום אבל לאומי, בעקבות האסון בהר מירון, רשת 13 תשדר מחר לאורך היום משדרי חדשות מיוחדים החל מהשעה 6 בבוקר . כתבי חדשות 13 אור הלר וליאור קינן ינחו מחר את משדר הבוקר מאולפן החדשות ומנקודות שידור שונות עד השעה 10:00".
כמו כן, ההחלטה של רשת 13 השפיעה בין היתר על המחליפה של המנחה טלי מץ-טילבור בתכנית הבוקר של הערוץ "העולם הבוקר". רותם ישראל שעזבה את קשת 12 לפני מספר חודשים ויועדה להחליף את מץ-טילבור שעזבה באופן רשמי בחמישי האחרון, תשדר ביום שני את תכנית הבכורה שלה כפי שנכתב בהודעת רשת 13: "תכנית הבכורה של רותם ישראל כמגישת העולם הבוקר לצד אברי גלעד תשודר ביום שני". ישראל תיאבק על הרייטינג נגד הפרטנר הטלוויזיוני שלה מספורט 5 ובהמשך מהנחיית נינג'ה ישראל, ניב רסקין.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סיפור מדהים של הצלת חיים
    תום 05/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    https://m.ynet.co.il/Articles/5259946
    סגור
  • 1.
    ומה עם ארץ נהדרת? ופאנלי-ההסתה של אברמוביץ וקרא?
    Y 05/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ורביב דרעקע והקוף-מן?
    סגור