תקשורת ומדיה

צפו: מה השאלה שגרמה לבנט לברוח מאדוה דדון?

יו"ר ימינה נפתלי בנט לא ידע עד כמה תתעקש כתבת חדשות 12 אדוה דדון כדי לקבל תשובה לשאלה שלה, גם כאשר הוא ניסה להתחמק היא המשיכה ללכת אחריו ולדרוש תשובה: "אל תתחמק, בוא תענה לנו על השאלה הזאת"
מערכת ice |  2
בנט אדוה דדון (צילום מסך)
יו"ר ימינה נשאל היום (שלישי) על ידי כתבת חדשות 12 אדוה דדון שאלה פשוטה: האם לאחר אירועי היום יהיה מוכן לשבת עם מפלגת רע"מ של מנסור עבאס. בנט החליט להתחמק מהתשובה ופשוט להתחיל ללכת בלי לענות.
במהלך ביקור באשקלון, ענה שר הביטחון לשעבר נפתלי בנט לשאלות הכתבים ואמר כי הוא הגיע לחזק את התושבים ואת חיילי צהל והמפקדים "אנחנו נמצאים במערכה מול אויב אכזר", הוסיף יו"ר ימינה, "כולנו עם אחד ונחושים לעמוד ביחד מול האויב".
כתבת חדשות 12 אדוה דדון ניסתה להוציא מבנט תשובה לאחר שתיקה ארוכה על עתיד ממשלת השינוי והאפשרות לישיבה משותפת עם מפלגה ערבית, ובפרט עם רע"מ של מנסור עבאס: "אחרי מה שאנחנו רואים היום, רע"מ יכולים להיות שותפים פוטנציאליים בממשלה שלך?" שאלה דדון, וגם כאשר נראה שבנט מנסה לברוח מהסיטואציה, דדון התעקשה: "אל תתחמק, בוא תענה לנו על השאלה הזאת".
שר הביטחון לשעבר כנראה לא הכיר את ההתעקשות של דדון שהמשיכה ללכת אחריו: "אבל למה לא לענות", שאלה, "באת לכאן, ידעת שנהיה כאן למה אי אפשר לשאול שאלה?" צפו בקטע:

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    היא ממש משעממת... (ל"ת)
    דנה 05/2021/11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 1.
    עיתונאית קרציה חסרת כל תרבות דיבור ונימוס (ל"ת)
    א 05/2021/11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור