תקשורת ומדיה

צפו: פרשני הימין התפוצצו אחד על השנייה, חיים לוינסון הפריד

בפאנל בפגוש את העיתונות אתמול נדב העצני ונווה דרומי נכנסו לקרב צעקות באולפן. העצני: "קיבלנו ממשלת שמאל בגלל נתניהו", דרומי: "אתה מאבד את העשתונות, תתאפס על עצמך"

מערכת ice |  5
נדב העצני ונווה דרומי (צילום צילום מסך חדשות 12)

כשנערך פאנל בהשתתפות פרשנים מרחבי הקשת הפוליטית נדיר מאוד ששני פרשנים מאותו המחנה מגיעים לקרב צעקות ביניהם באולפן. אמש (שבת) רינה מצליח  אירחה במסגרת פגוש את העיתונות את הפרשנים נדב העצני ונווה דרומי מהימין, וחיים לוינסון ומוחמד מג'אדלה מהשמאל, לדיון בנוגע להקמת ממשלת השינוי.

דרומי והעצני התחילו בויכוח חריף בנוגע לאשמת נתניהו בהקמת ממשלת השינוי. לאחר שהעצני הסביר בתקיפות מדוע זו אשמתו של ראש הממשלה שקמה פה ממשלה אחרת  דרומי פנתה אליו בתקיפות: "נדב תשמע ההתנהלות שלך, ההתנשאות שלך". העצני הגיב לה בחזרה "בהיעדר מענה תמשיכי עם הנזיפות, נתניהו משקר ואת נוזפת זה צמד יפה". דרומי השיבה לו: "אתה יודע מה הוא המענה? המענה הוא שאנחנו קיבלנו ממשלת שמאל בזכות אנשים כמוך".
בנקודה הזו מוחמד מג'אדלה ניסה לדבר אך נראה כי חיים לוינסון מסמן לו עם היד שיתן לשניים לריב והעצני התפרץ: "אנחנו קיבלנו ממשלת שמאל בגלל נתניהו שיכול היה להכניס את האיחוד הלאומי ב2009 אבל הכניס את אהוד ברק, כמו נתניהו שיכול היה ב-2013 להנכיס את בנט ושקד והכניס את ציפי לבני כשרת המשפטים וכאחראית על המשא ומתן המדיני, ב-2015 נתניהו הלך לחפש את בוז'י הרצוג, נו באמת". תוך כדי נשמעת דרומי במהלך המנולוג מנסה להשתיק את העצני תוך שהיא צועקת לו "תסתום".
 
צילום מסך חדשות 12
 

עם סיום דבריו של העצני, דרומי אמרה בתקיפות: "נדב אתה מאבד את העשתונות", אך העצני התפרץ שוב והמשיך "זו תהיה ממשלת שמאל כמו שנתניהו עשה מאז ומעולם ואובדן העשתונות הוא אצל מי שממשיך לדבוק בנתניהו בצורה בלתי הגיונית". דרומי צעקה לעברו "נדב אתה מאבד את העשתונות, תתאפס על עצמך"

ברגע הזה רינה מצליח ניסתה לסיים את הויכוח ולעבור לנושא הבא אך ניכר היה שאיבדה שליטה. נווה דרומי באותו הרגע התפרצה לעברה ולעבר הפאנל: "לא רינה אי אפשר שהוא יגיב וזה. יושב פה אדם זורק שטויות" ושאלה "מתי נתניהו הצטרף לממשלת שמאל? מתי לאחרונה נתניהו ויתר על דברים כמו בנט?". דרומי פנתה שוב להעצני "הדיבורים האלה שאתה מספר לעצמך" תוך כדי שהעצני זורק את נאום בר אילן המפורסם לאוויר, "ומה הוא עשה עם הנאום בר אילן? מי מסמס הכי הרבה את המדינה הפלסטינית?" הגיבה אליו דרומי בשאלה.
מצליח ברגע הזה ניסתה לפנות למוחמד מג'אדלה שוב פעם והוא מצידו ניסה להרגיע את הרוחות ואמר "האגף הימני נא להירגע !", אך דרומי והעצני המשיכו בדיון הסוער כשדרומי נוזפת בפאנל ומדברת על העצני: "מדבר פה אדם שטוף מח שמדבר מנקודת מוצע של מפלגת ימינה, הוא מכר תא הימין". מנחת הפאנל, רינה מצליח נראתה אובדת עצות לנוכח איבוד השליטה אלא שאז נכנס לתמונה חיים לוינסון שהציע: "את רוצה שאבוא לשבת ביניהם?" וכל האולפן התחיל לגחך. 
בזמן שלוינסון קם והעביר את כסאו כדי לשבת בין השניים העצני המשיך לתקוף בינתיים את דרומי: "זו התמונה של המצב בימין בגלל נתניהו" דרומי השיבה לו: "לא כי לפני שבועיים הוא ישב פה ואמר לא תקום פה ממשלת שינוי. קמה ממשלת שינוי בגללך נדב!". באותה עת לוינסון התיישב בין השניים והרוחות נרגעו. מוחמד מג'אדלה העיר לו מעברו השני של השולחן  בהלצה "השארת אותי פה לבד"  תוך כדי שמצליח מתגלגלת מצחוק. דרומי גם נרגעה ופנתה ללוינסון  "לפחות שיהיה בבנדיקט חיים". לאחר מכן רינה מצליח בחיוך הציגה את מבנה הפאנל החדש "רינה בטראומה" צחקה דרומי.
 

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    זאת ממשלת שנאת העם הדת והלאום וזה מפחיד
    דתי לאומי מפוחד 06/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המשותף לכל גוש השנאה שבכל ימי המנדט של ביבי הם לא הסכימו אפילו למשא ומתן, ואז נבחרי השמאל באו לבנט ואמרו לו בוא תצטרף לאמירה החשוב "רק לא ביבי" ותדיר את כל בוחרי הליכוד וניתן לך את הכיסא הנכסף בתמורה לזה שאנחנו נשלוט עליך, ולזה הם קוראים אחדות... הגיע נפתלי ונתן לעבאס 500000000 ש"ח על חשבון הילדים שלנו! פלוס בונוס לתומכיו סולחה לשנתיים על כל העברות בניה בשטחים. ולזה הוא קורא ימין... מה יהיה חברי הממשלה העתידיים יגידו לכם בערבית: ???? ????
    סגור
  • 4.
    לוינסון החזרזיר מגחך בצד.
    יעקב 06/2021/06
    הגב לתגובה זו
    3 4
    .
    סגור
  • 3.
    רק ביבי אשם!!! דואג רק לעצמו! (ל"ת)
    הפטריוט 06/2021/06
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 2.
    יא חביבי, נדב העצני שתל את הדוברת של ביבי Big Time
    רמבו 3 06/2021/06
    הגב לתגובה זו
    11 4
    סוף סוף דובר רהוט ובטוח בעצמו שבא לאולפן עם עובדות. כנראה נגמר התקציב במטה הדוברות של ביבי אם זה הכי טוב שהם יכולים לגייס. בדיחה!
    סגור
  • 1.
    לוינסון תעתית הביב והמסית העיקרי ! (ל"ת)
    אסף 06/2021/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור