תקשורת ומדיה

הליכוד צייץ באנגלית: "לפיד ובנט הופכים את ישראל לדיקטטורה חשוכה"

אחרי חשיפת ההסכמים הקואליציונים, בליכוד תקפו את ראשי גוש השינוי והפעם לאחר זמן רב הליכוד צייץ באנגלית. נדב איל: "הליכוד מודיע לעולם", אנטוניה ימין: "מבהירה, ישראל לא תהפוך לאיראן או צפון קוריאה"
מערכת ice |  7
הליכוד (צילום אוליבייר פיטוסי פלאש 90)
אחרי חשיפת ההסכמים הקואליציונים אמש (שני) בליכוד תקפו את  יאיר לפיד ונפתלי בנט, ראשי גוש השינוי וטענו כי הם הופכים את ישראל ל"דיקטטורה חשוכה" והשוו אותה לאיראן וצפון קוריאה, לראשונה מזה זמן רב שהליכוד צייץ באנגלית דבר שעורר סערה בקרב אנשי תקשורת. 
בליכוד יצאו כאמור בשרשור באנגלית בו נכתב: "נפתלי בנט ויאיר לפיד הופכים את ישראל לדיקטטורה חשוכה - צפון קוריאה פינת איראן. ראש הממשלה נתניהו נלחם באיראן, ובנט מביא חוק מאיראן. החוק הזה יוציא את ישראל מחברת הדמוקרטיות הנאורות ויכניס אותה למשטרי הרודנות החשוכים ביותר. אחרי שבנט רימה את בוחריו והעביר קולות מימין לשמאל רק כדי למנות את עצמו לראש ממשלה עם 6 מנדטים, עכשיו הוא מביא חוק שלא קיים בשום דמוקרטיה בעולם, במטרה לפסול את ראש הממשלה נתניהו מלהתמודד לכנסת ובכך לחסל את המנהיג החזק של הימין. בנט חוצה כל קו אדום במרדף המטורף שלו לכיסא ראש הממשלה בכל מחיר".
העיתונאי נדב איל צילם מסך של השרשור וכתב: "הליכוד מודיע לעולם, באנגלית, שישראל הופכת לדיקטטורה. משווה בין בנט ולפיד למנהיגי איראן וצפון קוריאה". כתבת כאן 11 באירופה, אנטוניה ימין כתבה באנגלית: "לכל עוקביי באנגלית וגרמנית, בשביל ההבהרה, ישראל לא הופכת לצפון קוריאה או איראן". כתבת הארץ, נעה לנדאו וכתב כלכליסט, אוריאל דסקל כתבו: "אבל למה בחו"ל?"
 
יועץ התקשורת, איציק אלרוב כתב: "הם לא טענו במשך שנים שאסור לכבס את הכביסה המלוכלכת בחוץ?" והפובליציסט רוברט רבין הגיב לליכוד: "בתור מי שנמצא בביקור בארה״ב חשוב לי שתדעו שרשתות הטלויזיה מטנפים עליכם ומשווים בין ההתנהגות של נתניהו לזו של טראמפ בדגש על אי קבלת תוצאות בחירות. זו פאדיחה גדולה".
 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    הם עוד מכנים אותו ״ראש ממשל״ בליקוק (ל"ת)
    שלוה חן 06/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    ממשלת השעטנז הזמנית
    אבי 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברקת,כץ,אדלשטיין !תרגיעו כי הציבור עם נתניהו ומצפה לשובו של הגאון המדיני לראשות הממשלה.אצה לכם הדרך.כדאי שתפנימו שלא בכדי נתניהו מביא 30 מנדטים מבלי להתאמץ.רב גדול של בעלי זכות בחירה מעריך אותו כמנהיג שמייצג את מדינת ישראל בכבוד.וכל עוד לא יחליט לעזוב את ראשות הממשלה ,תומכיו לא יוותרו עליו.אז תודו לו על המנדטים שהוא מביא ואשר מאפשרים לכם לשבת בכנסת.אנו מצפים מכם לתמוך ולגבות אותו ,כי רק הוא יחזיר את השלטון לליכוד
    סגור
  • 4.
    זאת ממשלת שנאת העם הדת והלאום וזה מפחיד
    דתי לאומי מפוחד 06/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    המשותף לכל גוש השנאה שבכל ימי המנדט של ביבי הם לא הסכימו אפילו למשא ומתן, ואז נבחרי השמאל באו לבנט ואמרו לו בוא תצטרף לאמירה החשוב "רק לא ביבי" ותדיר את כל בוחרי הליכוד וניתן לך את הכיסא הנכסף בתמורה לזה שאנחנו נשלוט עליך, ולזה הם קוראים אחדות... הגיע נפתלי ונתן לעבאס 500000000 ש"ח על חשבון הילדים שלנו! פלוס בונוס לתומכיו סולחה לשנתיים על כל העברות בניה בשטחים. ולזה הוא קורא ימין... מה יהיה חברי הממשלה העתידיים יגידו לכם בערבית: ???? ????
    סגור
  • תענוג לראות אותך מפחד! אולי גם תברח מכאן בעה"ש? (ל"ת)
    moshe 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    ביבי מ פ ח ד!!!! ניפלא! (ל"ת)
    אמירה 06/2021/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    בסדר... כבר הבנו שביבי יודע לדבר אנגלית
    ניסים 06/2021/08
    הגב לתגובה זו
    11 1
    בדיבורים הוא חזק.
    סגור
  • 1.
    - זו מערכת "עקיפת החוק".
    ארנון תל-אביבי 06/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 4
    בג"ץ וכל ה"גילדה" של הטייקונים ששולטים- בפרקליטות, צמרת אגף החקירות במשטרה, בתקשורת הממוסדת , דיקני האוניברסיטאות - מפקירים את בטחון האזרחים לאויב הרצחני . פקידי בג"ץ מונעים הריסת ביתו של טרוריסט מוסלמי שניסה לרצוח בדקירות סכין אכזריות בכפר-סבא יהודיה בת 62
    סגור