תקשורת ומדיה

תגובות סוערות להסכמים הקואליציונים, דפנה ליאל: "ישראבלוף", שרון גל: "אל תצחקו"

אביר קארה מימינה אמר לתומכיו כי רוב ההסכמים לא יכולים להתבצע, ציוצים מהעבר של חברי גוש השינוי נגד ממשלה מנופחת הוזכרו, והביקורת נגד ההסכם עם רע"מ
מערכת ice |  2
לפיד בנט ריבלין (צילום מסך)

ההסכמים הקואליציונים של ממשלת גוש השינוי פורסמו הערב ועל פי התגובות ברשת עושה רושם שמעבר להתמודדות הלא פשוטה שיש בניהול 8 מפלגות עם קווים אידאולוגים שונים יצטרכו בגוש להתמודד גם מול העיתונאים שקטלו את ההסכמים.

עמית סגל שחשף את ההסכמים במהודרת החדשות של 12 צייץ לגבי אמירותיהם של ניצן הורוביץ ויאיר לפיד כשהושבעה ממשלת האחדות בין נתניהו לגנץ לפני שנה: "אחד עובר לטבעונות, השני יעביר את זה בצהרי היום" וצירף צילומי מסך מהציוצים של השניים
 


גם ציוץ של מירב מיכאלי מהשנה שעברה בו היא אומרת כי היא הצביעה נגד החוק הנרווגי עלה באוב והוזכר פעמים רבות. בציוץ שפורסם ב27 במאי 2020 אמרה השרה לעתיד: "הצבעתי נגד החוק הנורבגי. כשמקצצים תקנים בביטוח לאומי ושירות התעסוקה בשביל לממן ממשלה מנופחת, לא מעבירים חוק שיביא עוד הוצאות על עוד חברות וחברי כנסת. נגד". כזכור מוקדם יותר הערב התנצל יו"ר יש עתיד יאיר לפיד על כך שלא הצליח במשימתו להורדי יותר את מספר השרים וקיבל על כך תשבוחות.
ישככר זלמנוביץ' צייץ לגבי הסעיפים החרדים כביכול "אם ״הגזירה״ היחידה של ממשלת בנט-לפיד זו חובת לימודי ליב״ה במוסדות חינוך, מצבם של החרדים טוב ואף מצוין". ישי כהן התייחס לחוק הגיוס: "מאיר פרוש התנגד בכל תוקף לחוק הגיוס של אביגדור ליברמן. למרות שחבריו לסיעות החרדיות תקפו אותו בשיחות סגורות. טענו שהוא יכול להוביל לחוק גרוע יותר ומה לא. פרוש התעקש. אמר שבמקרה הכי גרוע - אם לא יצליח - החוק המקורי יאושר. כעת אפשר לומר שהוא צדק".


שרון גל שכזכור התווכח בסוף השבוע האחרון עם רביב דרוקר על מהות ההסכמים עם רע"מ, העלה כתבה מן העבר והתייחס להסכמים הצפויים עם המפלגה הערבית: "3 פעמים הזכירו בהסכם הקואליציוני עם רע"מ את נתניהו בקשר לנגב - כדי להציג "המשכיות". רק שכחו להזכיר שלהקפאת קמיניץ אחראי ניסנקורן - כפי שחשפה שירית אביטן כהן בגלובס. אל תצחקו, תכאב לכם הבטן". 


 הכתבת מורן אזולאי הציעה לגנץ להטריל את הגוש: "אם לגנץ יש חוש הומור, הוא לוקח מנתניהו את ההצעה לרוטציה כאן ועכשיו ומשאיר את יריבו הפוליטי לפיד ואת בנט שקשה לו מימלא לעכל, להמשיך לגבש הסכמים". ואילו דפנה ליאל פרסמה תכתובת של חבר הכנסת אביר קארה עם תומכי ימינה ובה נראה כי הוא מסביר להם כי אף סיכום ממה שכתוב לא יכול לצאת לפועל עקב עיקרון ההסכמה בין בנט ללפיד וכתבה כי הוא מסביר למעשה "שההסכמים מול המפלגות הם למעשה ישראבלוף".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זאת ממשלת שנאת העם הדת והלאום וזה מפחיד
    דתי לאומי מפוחד 06/2021/07
    הגב לתגובה זו
    5 3
    הממשלה החדשה לא מייצגת את המסורתיים ולא את המתיישבים, ולא את הדתיים והחרדים, אלא את השמאל ושנאתו ואת השנאה של סער, את השנאה של ליברמן, ואת הרצון של מר גונן בנט להיות ראש ממשלה בכל מחיר. אבל מה לא עושים בשביל שמר גונן שגב המרפא הלאומי ישב על כיסא ראש הממשלה...
    סגור
  • 1.
    ירושת יהדות הונגריה
    קסטננר מיכאלי 06/2021/07
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אצלך בבנק
    סגור