תקשורת ומדיה

גנץ תוקף את נתניהו: "הממשלה תקום על אפו ועל חמתו"

סיעות גוש השינוי התכנסו היום לישיבות, לפיד פנה למצביעי הימין תחילה ולאחר מכן הודה: " לא הצלחתי לקיים את ההקטנה במספר השרים". מיכאלי התייחסה למצעד הדגלים
מערכת ice |  2
בני גנץ ובנימין נתניהו (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
אחרי שיו"ר ימינה, וראש הממשלה המיועד נפתלי בנט נאם אתמול בערב, מפלגות גוש השינוי התכנסו אחר הצהריים לישיבות סיעה. מי שהיה התקיף ביותר היה שר הביטחון, שתקף את נתניהו.
גנץ אמר בפתח ישיבת הסיעה שלו, כחול לבן,  כי "ממשלת השינוי תקום על אפו וחמתו של מינה שניסה להונות את אזרחי ישראל פעם אחר פעם, והצליח לדרדר אותנו לכאוס משילותי בתקופת משבר".  גנץ התייחס לביטול מצעד הדגלים ומתח ביקורת "המשבר החמור מכל הוא העובדה שהחלטות ביטחוניות נחשדות על-ידי חלקים בציבור כמונעות משיקולים פוליטיים, גם אם לא כך המצב". הוא המשיך ואמר כי אם "אם נתניהו מחליט לשרוף את המועדון הוא יפגע במורשתו ובמדינה. קורא לו לקבל את התוצאות הדמוקרטיות ולכבד את ההליך".
ראש הממשלה החליפי לעתיד, יאיר לפיד פתח את את דבריו בפנייה למצביעי מפלגות גוש הימין ואמר "הממשלה תכבד אתכם, היא גם שלכם". לאחר מכן לפיד הודה כי נכשל בהבטחה לשו להגבלת מספר השרים  "זה חלק מהדרך להקים ממשלה", והתנצל והוסיף כי הוא מרגיש אופטימי לגבי הממשלה החדשה שאמורה לקום "יש פה אנשים שמאמינים אחד בשני, זה חידוש".
יו"ר מפלגת העבודה מירב מיכאלי הגיבה על ביטול מצעד הדגלים ותקפה את נתניהו גם על הזלזול שלו בה בתחילת השבוע "סמוטריץ', קיש וחבריו כבר מאשימים אותה בביטול המצעד. זה קלאסי ממשלות נתניהו. יושבים בשלטון ומאשימים אחרים. איך אתה מעזים לדבר על הנגב או על הגנת ירושלים? איך אתם מעזים לדבר על הגרעין האיראני? נתניהו מזהיר ממה שיהיה כשאהיה בקבינט המדיני-ביטחוני - אבל מי בדיוק ישבו בקבינט ב-12 השנים האחרונות, כשאיראן הלכה והתקרבה לפצצה גרעינית ולגבול הצפון?"
גדעון סער, החליט בפתח ישיבת תקווה חדשה להתייחס להסתה ותקף את הדברים של חברת הכנסת מאי גולן מאתמול בה השוותה אותו ואת בנט למחבלים מתאבדים ואמר כי "יש להתייחס במלוא הרצינות לאזהרת ראש השב"כ על הקצנה חמורה בשיח האלים והמסית, שעלולה חלילה להגיע לכדי פגיעה בנפש. לא ניתן להשוות ראשי מפלגות למחבלים מתאבדים, שלא תמיד מצליחים לסכלם לפני פיגוע".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זאת ממשלת שנאת העם הדת והלאום וזה מפחיד
    דתי לאומי מפוחד 06/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשותף לכל גוש השנאה שבכל ימי המנדט של ביבי הם לא הסכימו אפילו למשא ומתן, ואז נבחרי השמאל באו לבנט ואמרו לו בוא תצטרף לאמירה החשוב "רק לא ביבי" ותדיר את כל בוחרי הליכוד וניתן לך את הכיסא הנכסף בתמורה לזה שאנחנו נשלוט עליך, ולזה הם קוראים אחדות... הגיע נפתלי ונתן לעבאס 500000000 ש"ח על חשבון הילדים שלנו! פלוס בונוס לתומכיו סולחה לשנתיים על כל העברות בניה בשטחים. ולזה הוא קורא ימין... מה יהיה חברי הממשלה העתידיים יגידו לכם בערבית: ???? ????
    סגור
  • 1.
    גנץ חולה הנפש
    גנץ המתערטל 06/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אברבנאל מדוע נתתם לפסיכופט להימלט ממכות החשמל?
    סגור