תקשורת ומדיה

אתרי הארץ ודה-מרקר קרסו, האם המנויים יפוצו?

בעקבות תקלה עולמית אתרי הארץ ודה-מרקר קרסו, הטיפול בתקלה צפוי לקחת לפחות כמה שעות, וכרגע לא ברור מה יעשה בדבר פיצויי למנויי האתרים
שירה יום טוב | 
תקלה בהארץ
בשעה האחרונה אתרי הארץ ודה-מרקר מושבתים והתוכן בהם לא מוצג. במקום זאת, עמודי האתרים מפנים להודעת תקלה טכנית באתר. מקור הבעיה הוא ככל הנראה בעקבות קריסה עולמית של שרתים שמפעילה חברת "פאסטלי" וגורמת בשעה זו לקריסתם של אתרים רבים וגדולים בפריסה עולמית.
בין האתרים שקרסו: Reddit, Spotify, Twitch, Hulu, HBO Max, Quora, PayPal, Vimeo, Shopify, Stripe, and news outlets CNN, The Guardian, The New York Times, BBC, Financial Times.
הטיפול בתקלה החל אך ככל הנראה יעברו כמה שעות עד שיושלם  והאתרים יחזרו להציג את תכניהם שכן מדובר בתקלה בסדר גודל עולמי. כידוע, מדובר באתרי מנויים שתוכניהם נגישים בתשלום ונכון לעכשיו לא ברור אם קבוצת שוקן תפצה את מנוייה על השעות בהן לא ניתן היה לגשת לאתרים. נציין האפליקציות של הארץ ודה מרקר עובדות כרגיל.
מטען הארץ נמסר כי, "בשעה האחרונה חלים שיבושים באתרי אינטרנט רבים בעולם, בהם באתרי הארץ-מרקר. מקור התקלה בחברת פאסטלי, שמספקת גישה לאתרי תוכן רבים. ניתן לגלוש באפליקציות שלנו שזמינות באופן מלא. נעדכן עם פתרון הבעיה".
נכון לשעה זו האתרים זמינים לגלישה אך לא ניתן לדעת האם התקלה נפתרה או שצפויות קריסות נוספות בשעות הקרובות. יש לציין כי אתר דה-מרקר דיווח על התקלה שגרמה לאתרי מסחר רבים בעולם ליפול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה