תקשורת ומדיה

איגוד עובדי הקולנוע נגד ערוץ 13 "מאפשרים לאיבגי לפגוע שוב בנשים"

איגוד עובדי הקולנוע מפרסם כעת הודעה שקוראת לערוץ 13 לסגת משידור התחקיר על משה איבגי בתוכנית המקור הערב, "מאפשרים לאיבגי לחזור לזירת הפשע, להצטדק ולפגוע שוב בנשים"
שירה יום טוב |  6
משה איבגי (צילום Meir Vaknin/Flash90)

איגוד עובדי הקולנוע מתנגד לשידור תחקיר המקור על משה איבגי הערב. ערוץ רשת 13 עתיד לשדר הערב  (שלישי) בעוד כשלוש שעות בלבד תחקיר בתוכנית המקור, ובמרכזו יעמוד משה איבגי מול המצלמות וימסור לראשונה את גירסתו לפרשת הפגיעות המיניות שבהן הורשע במרץ האחרון. ביום חמישי האחרון שודר בקשת 12 תחקיר עובדה על המקרה מזוויתן של הנפגעות בפרשה

מנכ"ל איגוד עובדי הקולנוע והטלוויזיה איתמר אביטן קורא לרשת 13 לא לשדר הערב את הריאיון עם משה איבגי ב"המקור" ומסר, ״ערוץ 13 מאפשר הערב למשה איבגי לחזור לזירת הפשע, להשתמש בבמה הטלוויזיונית כדי להצטדק ולפגוע שוב בנשים. אם איבגי רוצה להתנצל על מעשיו הנלוזים - שיעשה זאת ברשתות החברתיות ולא על גבי הסט, אותה במה שבה ביצע מעשים מגונים והטרדות מיניות. 

פרומו התחקיר 

״כלי התקשורת חייבים להיות קוליגיאליים כלפי אותן צלמות, מקליטות, מפיקות, עוזרות במאי, מאפרות ומלבישות שצריכות לצפות, להלביש, להפיק או לערוך את המטריד מינית. 
״הריאיון הצורם הזה למעשה נותן לאיבגי שוב להשתמש בכוח שלו. מטרת מהפיכת המי טו היא לנקות את הזירה הציבורית והתקשורתית מאדם שכזה. אולפן הטלוויזיה, סט הצילומים צריך להיות נקי מהתופעות הללו של יחסי מרות, הטרדה מינית או חלילה אונס״.
ממערכת המקור נמסר: "חן ליברמן ותוכנית "המקור" ערכו תחקיר מדוקדק על פרשת איבגי. במסגרת התחקיר ייחשף תיק החקירה המשטרתי ואיבגי יעומת עם כל השאלות הקשות עליהן מעולם לא ענה. בין השאר הטרידה אותנו מאוד השאלה איך התאפשר לאיבגי לפעול כך במשך עשרות שנים. התברר כי היו עשרות ומאות אנשים בתעשיה שידעו על חלק מהמעשים, אבל אף אחד מהם לא עשה דבר. ראוי לאותה תעשיה לערוך חשבון נפש על חלקם בפרשה וחשבון הנפש הזה יכול להתחיל בלימוד מדוקדק של העובדות, לימוד שלא יכול להיעשות בלי להכיר את עובדות המקרה וגרסתו של איבגי.

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אני דוקא חושב שרשת 13 צודקים
    שמעון ביטון 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 3
    איך יכול להיות שקשת שיתפו פעולה עם איבגי?
    סגור
  • 3.
    איבגי
    אור 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא לתת במה לעלוב הנפש הזה לשכוח שהוא קיים
    סגור
  • 2.
    משה איבגי לכלא
    ליטל חן 06/2021/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תכנית המקור ממש 'ליטפה' ואהבה את משה איבגי, הטורף המיני, הנבל הנכלולי והנבזה. הוא ישב לו בשלווה ורק שיבח את עצמו והקטין את עבריינותו הפושעת. יש להענישו לפחות ב-5 שנים בכלא.
    סגור
  • 1.
    בילבולי שכל
    גלית 06/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 4
    כל תנועת המי טו וכל הנשים הממורמרות מהחיים נמאסתןןןןןןןן כבר לכו תתעסקו באנסים באמת בעברייני מין אמיתיים די כבר כמה רוע רוע תתביישו לכן תתביישו
    סגור
  • מי טו,
    קובי 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סתם כלבות נובחות מסמנות מטרה ויורות,הכלבות הללו לא נישמע קולן כאשר בן הכלבה הזבל מאיר כהן שיקבל שיתוק בכל הגווף,אנס נדים בלישכתו,דאים הם לא היו מיתרצות,הוא היה מפטר אותן,ניצל את ראשות העיר החלאה בן של ארורים,וביצע באופן שיטתי את האינוס בלישכה,מדום ממה בן הכלב לפיד מסתיר אוותו,וגם מהסה את הזבלים במי טו,אז צביעוות של נשים משועממות,ואנס שבודאי עשה מעשים,וופיתאום גם אילנה גייןהדמאלנית שעשתה את הכתבה נדם קולה,
    סגור
  • בושה
    חיים ויצמן עזר 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שנותן במה לתוקף נשים מורשע מעניק רישיון לתוקפים הבאים. בושה
    סגור