תקשורת ומדיה

מגל עקץ את כספית: "הצלחתם להמליך את הטוסטר"

שני המגישים ב-103FM התעמתו בתכניתם על הקמת ממשלת השינוי, מגל טען: "אם היית אומר לי להיות רה"מ במקום בנט, לא הייתי לוקח את זה", שותפו הסביר: "יצא אתמול סקר של קמיל פוקס ובנט עומד על 7 מנדטים. בעוד חודשיים הוא יהיה עם 10"
כפיר אדר |  3
בן כספית וינון מגל (צילום יונתן בלום, באדיבות רדיו 103fm)
היה ברור שאירועי השבעת ממשלת השינוי אמש (ראשון) יגיעו גם לתכנית של בן כספית וינון מגל ב-103FM. כמובן שהשיח היה לא רגוע במיוחד, אבל לפחות הפעם אף אחד לא קם ונטש את האולפן, אבל בכל מקרה היה דיון סוער.
מגל אמר לשותפו לתכנית: "כמה אפשר לחרטט על הקפיטול ושלא יעבירו מסודר את הדברים, כשבסוף מי שמבטל את הטקס זה עמר בר-לב שלא רוצה לעשות טקס עם אוחנה". כספית השיב לו על כך: "כל הכבוד לעמר בר לב, גם אני הייתי מתקשה לעשות טקס עם אוחנה".
 
על השבעתו של נפתלי בנט לראש הממשלה ויאיר לפיד לרוה"מ החליפו אמר מגל: "הצלחתם להמליך את הטוסטר... מצד שני הממשלה הזאת מיצתה את יעדיה". כספית אמר בתגובה: "אתה יכול להגיד ראש הממשלה נפתלי בנט?". מגל ענה: "ראש הממשלה נפתלי בנט". שותפו איתגר אותו שוב: "אתה יכול לומר רה"מ לשעבר בנימין נתניהו". שותפו השיב: "רה"מ לשעבר, ראש האופוזיציה, האחד שאין שני ושלישי לו - מר בנימין נתניהו".
זה לא נגמר כאן, מגל המשיך: "אם היית אומר לי להיות רה"מ במקום בנט, לא הייתי לוקח את זה. לאבד את כל הקרדיט של המילה שלך, את האידאולוגיה שלך, לבגוד במחנה ולהיות שנוא כל כך - לא הייתי עושה את זה". כספית חתם: "יצא אתמול סקר של קמיל פוקס ובנט עומד על 7 מנדטים. בעוד חודשיים הוא יהיה עם 10".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נמאסתם
    דורש תשובה 06/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלדד יניב, רביב דרוקר(שעוד לא ענה לשאלה למה לא פורמו כתבות האמצע על סער), בוגי , גליקמן, די. נמאסתם. נראה שאתם כועסים שלקחו לכם את הביבי. ..
    סגור
  • 1.
    קמיל פוקס כבר מזמן איננו סוקר אלא מהנדס תודעה.
    אביעד שניר 06/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כל הסקרים האחרונים שלו שונים מאד מכל הסקרים האחרים. ניתן לראות זאת בין השאר במספר המנדטים הנמוך שהוא נותן באופן קבוע למפלגות החרדיות או בהתבטאות האסורה שלו ביום הבחירות.
    סגור
  • אני די בטוח שזו ההפקה שדחקה אותו ואילצה אותו לתת כותרת
    גל 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובגלל זה אמר על התוצאות שהן דרמתיות.
    סגור