תקשורת ומדיה

צפו: כתב התאגיד סופג קריאות קשות במצעד: "צריך להעיף אותך"

הכתב לענייני ירושלים של תאגיד השידור, סולימאן מסוואדה, תיעד קללות שהוא ועיתונאים ערבים נוספים ספגו במהלך מצעד הדגלים: "כמה בריונים שהסתובבו חופשי והתנפלו על כל מי שמחזיק מיקרופון או מצלמה"
מערכת ice | 
תקיפה מצעד הדגלים (צילום מתוך הטוויטר של סולימאן מסוואדה)
הסערה ממצעד הדגלים בעקבות הקריאות הגזעניות של חלק מצועדי המצעד מסרבת לדעוך. במהלך הערב הרשת התמלאה בדיווחים שהקריאות כוונו כלפי כל מי שנראה ערבי או עיתונאים ואנשי תקשורת ערבים בפרט.
אתמול (שלישי) העלה כתב 'כאן חדשות', סולימאן מסוואדה תיעוד מהדברים שנאמרו לעברו בזמן שתיעד עבור חברת החדשות את המצעד. "בטח אתה הומו. מזד**ן בתחת. כו* אמא שלך. לך לעבוד אצל הערבים. צריך להעיף אותך" נשמע שנאמר לו מאחד המשתתפים. הכתב הוסיף ושיתף "כל הדברים האלה הם רק חלק ממה שספגו עיתונאים בכלל (ועיתונאים ערבים בפרט) בשער שכם ע"י כמה בריונים שהסתובבו חופשי והתנפלו על כל מי שמחזיק מיקרופון או מצלמה. חבל".

מתוך הטוויטר של סולימאן מסוואדה
מי שלקחה את הציוץ והגיבה לו היא יעל פרידסון שנכנסה לעימות מוקדם יותר עם אבישי גרינצייג על אופי הסיקור הלא סימטרי של האירועים. פרידסון תייגה אותו וכתבה "עוד בעיה של מסגור?".  קודם לכן גם יו"ר יש עתיד, שר החוץ יאיר לפיד צייץ וכתב כי המצעד היה ריך להתקיים אולם הקריאות מביישות את דגל ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה