תקשורת ומדיה

לוינסון יצא נגד מו"ל גלובס: "שגעון גדלות", ריקלין קפץ להגן על זוגתו

העיתונאי כתב טור שתיאר את אלונה בר און: "לא עיתונות שבאה לריב עם בנק הפועלים, אלא לקבל לייקים בטוויטר. עיתונות של חיבוקי", בן זוגה השיב לו: "אתה לא מבין אפילו מה היא אומרת", כתב ישראל היום לעג: "איזה ניסיון יש לו בעיתונות חוץ מלגחך ולהפיץ שנאה?"
מערכת ice |  3
שמעון ריקלין וחיים לוינסון (צילום פלאש90)
המוציאה לאור הוותיקה של גלובס, אלונה בר און, זכתה היום (רביעי) לטור ביקורתי מאוד מצידו של העיתונאי חיים לוינסון. כמובן שהיא לא נותרה ללא הגנה והיה מי שניסה לשמש לה מליץ יושר, אותו אחד שגם דווח שאף התחתן עימה בחתונה סודית והכחיש בכל תוקף.
לוינסון כתב: "טורי השבוע בגלריה עוסק בשיגעון הגדלות של אלונה בראון, מול"ית גלובס. "לא עיתונות שבאה לריב עם בנק הפועלים, אלא לקבל לייקים בטוויטר. עיתונות של חיבוקי. להרגיש ערכיים כל הזמן. יועז הנדל, רק בפרינט. עיתונות שיותר חשוב לה לאזן מלעצבן".
 
שמעון ריקלין נחלץ לעזרת בת זוגו: "אלונה היא כמעט היחידה שמנסה לעשות עיתונות היום בישראל. ומנסה להציל את הכבוד של המקצוע הזה שנכבש על ידי דוברים יחצנים ופעילים פוליטיים. היא העתיד מול בינוניות וחוסר סטנדרטים ומחויבות. מוכן להתערב שאתה לא מבין אפילו מה היא אומרת".
לוינסון הגיב: "א. זה יפה שאתה מגן עליה ובאמת מאוד מכבד את זה. ב. לגופו של עניין אני באמת לא מבין. אם מה שהיא עושה זה הצלת העיתונות בארץ למה אתה לא מיישם על עצמך. אתה עושה עיתונות מאוד שונה. רוצה דוגמאות להמחשה?".
ריקלין הגיב: "חיים לא אתה ולא אני באמת עושים עיתונות. אני ארכיאולוג שהגיע לתקשורת רק כשהייתי מזועזע כמה אין פה באמת עיתונות. אתה באמת לא מבין את זה? ואומר לך משהו. אני כל כך רוצה שהיא תצליח כי אני מאמין לה שהיא באמת רוצה עיתונות אמיתית וישרה. והצלחה שלה תייתר את קיומי ואוכל ללכת מפה".
 
איציק סבן, כתב המשטרה של 'ישראל היום' ובעברו בידיעות אחרונות ומעריב תקף: "לוינסון כותב על אלונה בראון. חוזר. לוינסון כותב על אלונה בראון. מאיזו פרספקטיבה? איזה ניסיון יש לו בעיתונות חוץ מלגחך על אחרים ולהפיץ שנאה? מה הוא היה כדי שהוא יטיף עכשיו מוסר? באילו "משקפיים אובייקטיביות" הוא בוחן את הדברים? ואתם עוד עונים לו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אם זמיר דחבש פותח פה על שוקן ולקובסקי וקליין אללה יסטור
    מומו 06/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה סיפור שירוץ בכל העולם על נער עזוב ומה עבר עליו עם שלוש בכירים בתקשורת של ישראל. לפחות צריך לשאול אבל ריקלין וכל העתונאים של הימינים זה כלום וכלום ועוד כלום
    סגור
  • 2.
    ריקלין רק צלצל לזמיר דחבש ושאל על שוקן וולקובסק וקליין
    מוטי 06/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שעבד בעיתון העיר בזמנו בטח שמע על נער בן 14 אולי 15 או 16 שאספו אותו מהרחוב ו…דיגידין דיגידן. על שוקן אתם יודעים על הקריקטוריסט וולקובסקי בטח אתם מבינים שגם הוא בקטע וקליין היה עורך בשוקן כל החיים והם היו שלישייה ותשאלו את זמיר דחבש מה התפתח מכאן. איך דחבש נייה בכיר בעולם הפרסומות בארץ? אולי שוקן עזר לו כדי ש…?
    סגור
  • 1.
    מה שיש לה באצבע הקטנה, אין לו בכל המוח הציפורי (ל"ת)
    בראון תותחית נדירה 06/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור