תרבות ופנאי

אחרי האירוויזיון: זה היעד החדש בו תייצג נועה קירל את ישראל

הזמרת תייצג את ישראל במצעד החיים בפולין. צפויה לשיר בטקס המרכזי שני שירים. בטקס ישתתפו גם שורדי שואה ששרדו גם את מתקפת החמאס ב-7 לאוקטובר. איפה ניתן יהיה לצפות בשידור? 
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום מוטי אנקרי, Pat Pderaja)
נועה קירל תהיה האומנית המרכזית בטקס שייערך לאחר מצעד החיים בפולין. האומנית, דור שלישי לשואה, תשתתף במצעד המתקיים בפולין בין אושוויץ לבירקנאו. במצעד והטקס המסורתי שאחריו ישתתפו גם שורדי שואה ששרדו גם את מתקפת חמאס ב-7 לאוקטובר. 
הטקס יתקיים ביום השואה, ה-6 למאי. הטקס יתקיים השנה בציון 80 שנה לשואת יהודי הונגריה וכן יציין באופן מיוחד את אירוע ה-7 לאוקטובר והאנטישמיות העולמית. לפידי הזיכרון יודלקו על ידי שורדי שואה מהארץ ומהעולם. ביניהם ישתתפו משלחת של שבעה שורדי השואה מהעוטף כחלק מיוזמה של קרן מנומדין בראשותו של חיים טייב, כך פורסם בישראל היום ומאקו. 
 
קירל צפויה לשיר את השיר "ההליכה לקיסריה" שכתבה חנה סנש, ואת השיר "אי שם מעבר לקשת" מתוך הקוסם מארץ עוץ, שנכתב על ידי כותב יהודי שמשפחתו ברחה מהפוגרומים ברוסיה במאה ה-19. 
המצעד ישודר בשידור חי בכאן. בשנים הקודמות במצעד החיים הופיעו אומנים שונים כמו עברי לידר, הראל סקעת, יהודה פוליקר ועוד. כזכור, זאת כמובן לא הפעם הראשונה בה ייצגה כוכבת הפופ את ישראל בחו"ל, באורוויזיון של שנה שעברה זכתה נועה קירל במקום השלישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה