בארץ

למד היסטוריה? שר החינוך בהתבטאות אומללה

שר החינוך, יואב קיש, צעד אמש (שלישי) במצעד החיים בפולין וצייץ תמונה עם משפט שהזכיר מאוד את סיסמת הרייך השלישי. זה מה שהיה לרשת להגיד לו
מערכת ice | 
יואב קיש (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
אתמול (שלישי) התקיים יום הזיכרון לשואה ובמסגרת היום התקיים מצעד החיים אליו מגיעים תלמידים רבים ממדינת ישראל. אדם נוסף שלקח אתמול חלק בצעדה בפולין היה שר החינוך יואב קיש שלא שכח לפרסם תמונה עם תלמידים העוטים דגלי ישראל וכתב "עם אחד! דגל אחד! מדינה אחת! נזכור ולא נשכח".
מה שאולי שר החינוך שכח מלימודי ההיסטוריה בתיכון הוא את סיסמת הרייך השלישי: "עם אחד, רייך אחד, מנהיג אחד", והרשת זעמה נגד ציוצו של קיש.
העיתונאי ג'וש בריינר תקף את השר ולא שכח לעקוץ גם בנוגע להסכם מול פולין "תכף גם תמליץ לבקר במוזיאון שמהלל רוצחי יהודים. אה בעצם, עזוב. טיפ שלי: לחזור לשיעורי ההיסטוריה". גולשת אחרת בשם נטע כתבה: "עם אחד, מדינה אחת? השתגעת? אתה יודע של מי הסיסמה הזו? תעשה גוגל!", והוסיפה "מה גם שבמדינת ישראל יותר מעם אחד. גם במצעד החיים משתתפים אזרחים לא יהודים של ישראל".
חלק מהגולשים עקצו את השר דוגמת תסריטאי ארץ נהדרת רשף שי שצייץ "יואב קיש מתנצל על הציוץ: סליחה אחים סליחה", כהתייחסות ל"שריפה, אחים שריפה" וגולש נוסף בשם עומר בבאי שכתב "איש הסושיאל של יואב קיש: אני רק מילאתי פקודות כן?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה